• Hai,
    Ik heb morgen schooldisco (ja suff haha lol )
    Maargoed ik wil er wel een beetje leuk uit zien.
    Dus ik ga morgen na school naar de stad, maar waar kun je leuke hakken en jurkjes en al dat stuf cool shirtje is ook goed. Maar niet duurder dan 30 euri per stuk xd
    Ik ben beetje blut :x

    x

    ps. Zal ik mn zwarte hoedje opdoen?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 17:17 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik denk niet dat je het daarmee gaat halen ;$ Maar uhm, bij de H&M kijken denk ik?
    Succes in ieder geval (:


    Alis volat propriis.

    Maar ik zoek iets per stuk he? ;X dus iets meer kan ook wel? weet niet maar ben nogal blut ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Een beetje weinig 30 euro;x
    Je kunt voor 15 euro ofzo hakken krijgen bij de schoenenreus dacht ik.
    En jurkjes, misschien bij H&M?


    Me so good.

    Newyorker, H&M, ?
    Ik had best een leuk jurkje voor 30,-, :X
    Maarja,, veel plezier!

    xSnoepjex schreef:
    Een beetje weinig 30 euro;x
    Je kunt voor 15 euro ofzo hakken krijgen bij de schoenenreus dacht ik.
    En jurkjes, misschien bij H&M?
    Haha ik weet het is weinig :x Maar Zijn dat ook mooie hakken?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Oh zo ;o Dan word het nogsteeds lastig denk ik ;$ Inderdaad hakken bij de Schoenenreus, of van Haren?


    Alis volat propriis.

    xSnoepjex schreef:
    Een beetje weinig 30 euro;x
    Je kunt voor 15 euro ofzo hakken krijgen bij de schoenenreus dacht ik.
    En jurkjes, misschien bij H&M?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat vinden jullie van dezen dan?

    klik
    klik
    klik
    klik


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    Wat vinden jullie van dezen dan?

    klik
    klik
    klik
    klik


    Leuk, maar je zou beter eerst een kleedje kiezen en dan pas schoenen. Je kan ook bij een kleedje ballerina's dragen. Als je die hebt, moet je die dan niet meer kopen en kan je meer geld aan je jurkje besteden (:


    Never run out of reasons to smile...

    De New Look heeft trouwens ook veel goedkope jurkjes en schoenen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    (...)

    Leuk, maar je zou beter eerst een kleedje kiezen en dan pas schoenen. Je kan ook bij een kleedje ballerina's dragen. Als je die hebt, moet je die dan niet meer kopen en kan je meer geld aan je jurkje besteden (:
    Ik denk dat ik toch een shirtje doe haha. en dan een broek dat kan toch wel? en shirtjes zijn niet zo heel duur right?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Optimistic schreef:
    De New Look heeft trouwens ook veel goedkope jurkjes en schoenen (:
    Maar die heb je niet bij mij in de buurt ;(
    Of weet iemand dat twente woon ik x)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) Ik denk dat ik toch een shirtje doe haha. en dan een broek dat kan toch wel? en shirtjes zijn niet zo heel duur right?

    xx

    Nee, shirtjes kosten 20-30 euro (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    (...)
    Nee, shirtjes kosten 20-30 euro (:
    Ja daarom ;D


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Maar die heb je niet bij mij in de buurt ;(
    Of weet iemand dat twente woon ik x)

    Twente? 8D
    Erm. In de Sting kunnen ze wat hebben, of de New Yorker ofzo, H&M, V&D misschien? Bij onze V&D is er uitverkoop van zo'n bepaald merk en daar zitten wel leuke jurkjes tussen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42