• Moet je horen hoe mooi dit klinkt, het is de OST van Harry Potter and the Half Blood Prince, en ik vind het echt prachtig. Hierdoor krijg ik altijd wel inspiratie door, geen idee waarom. (krul) Deze is trouwens ook heel mooi!

    Van welke muziek krijgen jullie inspiratie door?


    They were never in fact homeless

    Harry Potter Soundstracks ja. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    slaapwel, ik word er dromerig van (krul)
    deze is geweldig <3
    http://www.youtube.com/watch?v=MrZB9nPMvS4
    of dit! ik moest toen al bijna huilen toen al die foto's van hermelien verdwenen! http://www.youtube.com/watch?v=7RkRlgYGdbY&feature=related

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:09 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    twilight saga scores, en de score van x-men origins: wolverine, vooral 'kayla'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Haha wat grappig (:
    Écht van die Harry Potter muziek (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    EINDELIJK! ieman die me begrijpt! die muziekjes zijn zo leuk! ik vind het zo tof dat ik er in school ook de hele tijd over doorzaag.:$


    Define "good".

    of gwn alexandre desplat die is goe


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Film muziek van oa Rachel Portman (Never Let Me Go) vooral deze
    En verder nog andere mooie muziek :')


    As travars

    Ik word helemaal rustig van de officiële soundtrack van Twilight. ;3


    It's time to be happy again.

    Ik heb gewoon bepaalde liedjes in mijn lijst staan waar ik goed op kan schrijven. Liedjes waar je een verhaal achter kunt zoeken, dat zijn de inspirerende liedjes voor mij. (:
    Maar die HP soundtracks klinken echt wel mooi!


    wth.

    muziek, verschilt heel vaak wat voor muziek, maar ook films, en de video's van Mitchell Davis (:


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    De liedjes van Two Steps From Hell.
    En de hp soundtracks zijn echt wel VET mooi.

    Het is cliché maar de soundtracks van Harry Potter geven mij inspiratie (; Maar de liedjes van Evanescene en Within Temptation zijn ook wel best inspirerend (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik luister daar nooit naar, het klinkt een beetje als een slaapliedje voor mij (';
    erg mooi O:


    Me so good.

    Armistice schreef:
    Harry Potter Soundstracks ja. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik weet niet, ik heb tot nu toe niet echt een HP verhaal geschreven, jawel, een Draco verhaal, maar daar liep ik echt vast haha!


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.