• Arsenal FC heeft vakantie, dat geld dat de meeste spelers op vakantie gaan naar hun vader land. En de Deense speler Nicklas Bendtner naar het koude noorden. December 2010 is een koude maand in Denemarken en Nicklas is blij om weer thuis te zijn, en vooral bij zijn verloofde.

    Ondertussen is het Engelse meisje Kate Jones op weg naar Denemarken samen met haar beste vriendin om vakantie werk te zoeken en vakantie te zoeken. Ze gaat werken bij een rijke familie, de familie "Bendtner". En ondertussen komt ook Nicklas haar tegen. Hij vind haar mysterieus, maar toch speciaal en wilt toch voor haar vechten. Kate vind het maar niks om te werken bij zo'n rijke familie tot dat Nicklas haar helpt bij de meeste dingen. Ze beleven een koude maar toch warme tijd in het grote familie huis tot dat Kate te horen krijgt dat Nicklas is verloofd.


    Rollen:
    Vriendinnen Arsenal spelers!
    Nasri, Ramsey & Fàbregas zijn al weggegeven!
    Verloofde Nicklas Bendtner
    Beste vriendin Kate
    Zacksass
    Zonder WAG voetballer graag!

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk & Foto:
    Studie/Werk:
    Relatie status:
    Extra's:

    De beste niet de eerste

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 16:31 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh ik heb al iemand voor Nicklas, maar dat is de beste vriendin dus da komt later. Iemand anders?


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Ja.:Y)


    FUCKYEAH! <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cassius schreef:
    Oh ik heb al iemand voor Nicklas, maar dat is de beste vriendin dus da komt later. Iemand anders?


    O haha! Eh... Walcott =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    (...)

    O haha! Eh... Walcott =)

    Ja, goed.(krul)


    The best things in life aren't things.

    Mag ik de rol van de beste vriendin invullen?


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    Mag ik de rol van de beste vriendin invullen?


    Juoh =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Bf van Kate.
    Naam: Taylor 'Tay'
    Achternaam: Whalberg.
    Leeftijd: 22.
    Uiterlijk & Foto: Tay heeft bruine krullen tot haar schouders en een open vrolijk gezichtje, ze draagt graag skinny jeans met daaronder All-stars of Vans. Haar shirtjes zijn meestal grote bandshirts maar soms heeft ze ook momenten dat ze een jurkje draagt.
    Studie/Werk: Tay is een manusje van alles, soms treed ze een beetje op met een bandje. Soms brengt ze eten rond in ziekenhuizen. Soms is ze een merch vrouw. Ja, Tay heeft geen vaste baan.
    Relatie status: Ja, met Daniel. Toen een huisgenootje van haar zwanger was, moest ze naar het ziekenhuis, maar die kreeg steeds toevallen. Tay moest toen stoppen in de berm om haar te helpen. De politie kwam langs en verbood haar nog te rijden. Dat was Daniel. Hij bracht hen naar het ziekenhuis en daaruit is een date ontstaan. Tay noemt zichzelf de gelukkigste vrouw op aarde.
    Extra's: Ze haat commerciele muziek en luistert het liefst onbekende bandjes en heeft een tattoo in de vorm van een klokje met vleugels op haar onderarm, met daarbij de inscrpitie Time can fly, als gedachte aan de moeilijke tijden die ze heeft overwonnen.


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    Rol: Bf van Kate.
    Naam: Taylor 'Tay'
    Achternaam: Whalberg.
    Leeftijd: 22.
    Uiterlijk & Foto: Tay heeft bruine krullen tot haar schouders en een open vrolijk gezichtje, ze draagt graag skinny jeans met daaronder All-stars of Vans. Haar shirtjes zijn meestal grote bandshirts maar soms heeft ze ook momenten dat ze een jurkje draagt.
    Studie/Werk: Tay is een manusje van alles, soms treed ze een beetje op met een bandje. Soms brengt ze eten rond in ziekenhuizen. Soms is ze een merch vrouw. Ja, Tay heeft geen vaste baan.
    Relatie status: Ja, met Daniel. Toen een huisgenootje van haar zwanger was, moest ze naar het ziekenhuis, maar die kreeg steeds toevallen. Tay moest toen stoppen in de berm om haar te helpen. De politie kwam langs en verbood haar nog te rijden. Dat was Daniel. Hij bracht hen naar het ziekenhuis en daaruit is een date ontstaan. Tay noemt zichzelf de gelukkigste vrouw op aarde.
    Extra's: Ze haat commerciele muziek en luistert het liefst onbekende bandjes en heeft een tattoo in de vorm van een klokje met vleugels op haar onderarm, met daarbij de inscrpitie Time can fly, als gedachte aan de moeilijke tijden die ze heeft overwonnen.


    Ik had gewoon ook Taylor als naam in gedachten haha!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    (...)

    Ik had gewoon ook Taylor als naam in gedachten haha!


    Hahaha echt? ö


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    (...)

    Hahaha echt? ö


    Ja serieus o.o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    (...)

    Ja serieus o.o


    We've got the same thoughts (nerd)


    SLOAN.

    Rol: Vriendin Cesc Fabregas, DUH!
    Naam: Leya
    Achternaam: Beaudu (Uitspreken als Bodoe)
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk & Foto: Klik Leya heeft lang lichtbruin haar, met onderin een klein beetje krul. Ze heeft zacht blauwe/grijze ogen. Haar lichaam heeft een mooie bouw. Ze is niet te dik, maar ook zeker niet te doen. Alle verhoudingen kloppen. Ze is een paar centimeter kleiner dan Cesc.
    Studie/Werk: Leya werkt graag met kinderen en werkt daarom ook in een kleuterklas. Het is niet een van de best betaalde banen, maar het geld maakt Leya niet uit. Zolang ze maar bij kinderen in de buurt is, is het goed.
    Relatie status: Cesc en Leya zijn nu zo'n drie jaar samen. Ze hebben elkaar heel toevallig ontmoet in een supermarkt. Leya was met twee kleuters uit haar klas wat boodschappen aan het doen toen ze het karretje tegen Cesc aanbotsten. Dankzij die botsing zijn deze twee nu nog steeds samen.
    Extra's: Hoi (:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:43 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb hem nu uitgebreider gemaakt dan gisteren want toen moest ik gaan eten. :Y)


    No guts no glory.

    Espanya schreef:
    Ik heb hem nu uitgebreider gemaakt dan gisteren want toen moest ik gaan eten. :Y)


    Is goed ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendin Samirrrrrrrrr ofcourse :9~
    Naam: Keira
    Achternaam: Clarck
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk & Foto: Keira heeft lang blond haar waar iedereen jaloers op kan zijn. Ze heeft dezelfde kleur wenkbrauwen die boven haar straal blauwe ogen zitten. Haar ogen lijken soms van kleur te veranderen, als ze boos wordt, worden haar ogen donker. En als ze vrolijk is zitten er lichte glinsteringen in. Ze heeft mooie volle lippen, maar als ze glimlacht trekken ze scheef, en daar heeft ze echt een hekel aan. Als ze lacht vormen er kuiltjes in haar wangen en komen er twee witte rijen tanden tevoorschijn. Ze heeft haar haar vaak los over haar schouders hangen, maar ook vaak in een staart of losse knot. Daarvoor heeft ze ook altijd een haarelastiekje om haar pols. Haar kledingstijl is casual, een topje met een kort spijkerbroekje eronder, of een kort jurkje. Ze draagt altijd make-up, sowieso mascara, en af en toe lipgloss. Ze heeft lange benen waar geen eind aal lijkt te komen, en ze loopt vaak op hakken, of sneakers. Ze heeft veel tassen en draagt veel accessoires, en altijd nagellak. Ze is zo'n 1,68 lang.
    Studie/Werk: Ze werkt in een ziekenhuis in hartje Londen, waar ze Samir heeft leren kennen, als kinderarts.
    Relatie status: Ze is nu al ongeveer twee jaar samen met Samir. Ze heeft Samir leren kennen in het ziekenhuis, toen Samir een blessure had. Hij moest er een week blijven, jaa heel erg, en toen heeft Keira even de 'persoonlijke zuster' uitgehangen, wat Samir helemaal niet erg vond.
    Extra's: Ik doe niet aan Extra's, das zo 2010 -gayhand-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John