• Het gerucht gaat in onze wijk dat een 14jarige tongzoende met een schoffie van elf die nog in de basisschool zit.
    Als dat waar is dan ben je best wel faal man. (krul)

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Ach, zijn probleem(: Ze zullen wel snel een naam krijgen dan.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

ligt er ook aan hoe de personen zelf zijn he....

want als je alleen naar het leeftijdsverschil gaat kijken: 3 jaar.

Maar ik ken genoeg meiden die 15 zijn en verkering hebben met 19 jarigen en ouder.

Ligt and Darkness are both very different..

Sorenos schreef:

Maar ik ken genoeg meiden die 15 zijn en verkering hebben met 19 jarigen en ouder.

Ik denk niet dat het leefdtijdsverschil er toe doet. Meer het feit dat dat meisje elf is. ELfjarige horen met hulahoops en springtouwen te spelen. Niet met de tong van een 14-jarige jongen.

[ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 10:10 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Sorenos schreef:

En dat is alweer anders.
    11 en 14 is gekker dan bijvoorbeeld 14 en 17.
    Gewoon om de fase waarin je zit.

En nou ja, dat die twee gezoend hebben vind ik een beetje té. Dat meisje hoort te spelen op het speelplein.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Mensen hier boven me, jullie kennen dat meisje niet, misschien is ze wel heel volwassen voor haar leeftijd

"Ignite, my love. Ignite."

Jah, tsjah. Boeit me niet? Dat moeten ze allemaal lekker zelf weten. Er zijn ook meisjes van 12 die neuken voor een breezer of pakje sigaretten.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Tricia schreef:
    Mensen hier boven me, jullie kennen dat meisje niet, misschien is ze wel heel volwassen voor haar leeftijd

En dan nog. Je hoort niet op de basisschool al met zulke dingen te beginnen. Natuurlijk kan ze al volwassener zijn dan de andere maar dan nog.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

RVertonghen schreef:
    (...)

En dan nog. Je hoort niet op de basisschool al met zulke dingen te beginnen. Natuurlijk kan ze al volwassener zijn dan de andere maar dan nog.

Ik ken genoegt van dat soort kinderen. Hun keuze heb ik geen last van

"Ignite, my love. Ignite."

Moet ze zelf weten.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Het verschilt maar 3 jaar. So what?

You are the poetry Shakespeare was missing.

Tricia schreef:

Dat meisje én die jongen ken ik allebei. Ze kan volwassen zijn voor haar leeftijd, maar volwassen zijn betekent niet dat je al gaat tongen. En dat meisje zit in het vijfde leerjaar.

[ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 10:31 ]

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Hingucker schreef:
    Het verschilt maar 3 jaar. So what?

Ik zie tongen op je elfde niet zo normaal. Maar ja, ieders zijn visie. (krul)(krul)

Animale schreef:
    Ach, zijn probleem(: Ze zullen wel snel een naam krijgen dan.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

niet alle 11 jarige zijn zo hoor...

RVertonghen schreef:
    (...)

En dat is alweer anders.
    11 en 14 is gekker dan bijvoorbeeld 14 en 17.
    Gewoon om de fase waarin je zit.

En nou ja, dat die twee gezoend hebben vind ik een beetje té. Dat meisje hoort te spelen op het speelplein.

datja