• Vanavond was de laatste dag carnaval. Eerst gingen we naar de pop verbranding toe omdat mijn vereniging gevraagd werd om daar bij aanwezig te zijn omdat we de aanmoedings prijs hadden gewonnen. Dat houd in: Je krijgt wat extra geld toe geschoven en je krijgt een lelijke wisselbeker van een halve meter hoog. Daarna ging ik samen met mijn ouders bij mijn oma en opa wat drinken omdat het nog best vroeg was om naar het cafe te gaan. Toen gingen we naar het cafe waar een vriendin ook zou zijn. In het begin was het saai dus gingen we even in de gang zitten op een stel tafels.
    Komen er 2 meisjes naar me toe.
    'Heb je een vriendje?' vroeg ze aan mij. Dus ik schud mijn hoofd. Rennen ze weer weg. Komen ze een minuut later weer terug.
    'Dat jongetje met dat NAC shirt vind je leuk,' zei ze. Dus ik dacht: Het zal wel een of andere plagende grap zijn.
    Toen kwam er een jongen naar me toe en gingen de meisje weg.
    'Weetje hij vind je leuk,' zei die jongen en hij wees naar de jongen met het NAC shirt.
    'Maar ik denk dat jullie te oud voor hem zijn.'
    Ik zo: 'Ik ben 13.'
    De jongen: 'Dat meen je niet. Owh hij is 14.' Dus liep hij weer weg. Dus ik dacht het zal wel. Daarna gingen we terug de zaal in en stonden ik en een vriendin dus wat te drinken roept er een jongen ons.
    Dus wij naar hem toe gingen we polonaise lopen. Was het liedje afgelopen rent die vriendin op eens weg en blijf ik alleen over met die 2 jongens.
    Steekt er een de hand uit dus ik schud die.
    'Dankjewel,' zei hij en hij gaf me 3 kussen op mijn wangen. Hij bleekt uiteindelijk de ex van mijn zus te zijn Dus ik deed dat ook bij hem en liep toen terug naar de tafel waar mijn drinken stond en mijn vriendin stond er ook.
    Een half uur later zaten we weer in de gang zei zo'n jongen: 'Blijf maar zitten ik strik alleen mijn veters.'
    Hij zag er niet nuchter uit dus ik zeg voor de lol: 'Kun je dat wel?'
    Die jongen: 'Hoe oud schat je mij?'
    '16,' zei ik bloed serieus. Die jongen lachen.
    'En nu serieus?' zei hij.
    '16,' zei ik weer.
    'Ik ben 21,' zei hij en hij liet zijn ID zien. Dus ik lachen. Ging hij opeens op een knie zitten en stak zijn hand uit.
    Dus ik voor de lol zijn hand aangenomen kreeg ik een kus op mijn hand en die vriendin ook.
    Een uur later zaten we een beetje met een stel jongens die we kende te praten enzo komt er een jongen en die was echt gewoon zat en die was de hele tijd mijn vriendin proberen te versieren. Hij vroeg om haar telefoonnummer dus ik die voor de grap gegeven. (Waar ze zelf niet blij mee was)
    Alleen toen probeerde hij haar te zoenen.
    Dus ik zei: 'Ze heeft een vriendje hoor!' Wat ook waar was,
    Dus hij tegen mij: 'En jij heb jij een vriendje?'
    Dus ik met mijn domme kop zeggen: 'Nee.'
    Dus toen wilde hij mijn telefoon nummer dus ik die gegeven komt er zo'n vriend van hem. 'Sla mijn nummer ook op!' Dus ik dat ook gedaan. Gingen ze weg, kreeg ik een kus op mijn wang. Daarna heb ik nog gedanst met vrienden en toen zijn we pizza en shoarma gaan eten.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 9:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Geeelukkig ben jij slimmer als dat! Goedzo:Y)


    Krijg ik nu een applaus (krul)

    Nee ik heb tegen me eigen gezegd dat ik nooit ga drinken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Zo'n kind dat ik kende, die was 12 en die was kei zat niet normaal! En die ouders wisten daarvan.

    Oke dat vind ik heel raar ôo


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Fijn dat je het zo leuk vond!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.