• With Oliver Sykes. Hoofdstuk 1.



    Oliver Sykes' vriendin is heel depressief en down de laatste tijd. Hij krijt het rare verzoek van haar, om hem te vergezellen in de dood, en om dus samen met hem een eind aan hun leven te maken. Na veel getwijfel, besluit Oliver niet mee te gaan, en hij wil hulp voor zijn vriendin krijgen. Het is jammer genoeg al te laat, en hij hoort het schokkende nieuws dat zijn vriendin haar leven heeft beëindigd. Na veel support denkt hij zijn leven weer back on track te krijgen, tot hij haar ziet, en hoort, als geest. Ze vraagt hem nog steeds om naar haar toe te komen, en dit keer doet hij zijn best haar te vergezellen. Dit lukt hem niet, en de wereld om hem heen vraagt zich af wat er met hem is.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:45 ]

    Fellatio schreef:
    Ik durf niet :$

    Beleve me, het is echt niet eng, juist een héél mooi verhaal 8D

    Ik ga lezen :9~

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Beleve me, het is echt niet eng, juist een héél mooi verhaal 8D

    Ik ga lezen :9~


    Yaaay, jij bent lief _O_

    Sadism schreef:
    (...)

    hijs niet eng hor :x


    I know ;$ maar ik ben zo'n overgevoelige tuthola die de laatste tijd te snel jank XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deze titel is ook al eens voor een andere story gebruikt die ik volgde volgens mij ;D
    Onee, dat was 'Join me in death if you love me.' Excuse me ;x

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 18:51 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    BAZINGA schreef:
    Deze titel is ook al eens voor een andere story gebruikt die ik volgde volgens mij ;D
    Onee, dat was 'Join me in death if you love me.' Excuse me ;x


    Haha, ik was al aan het zoeken (krul)

    Fellatio schreef:
    (...)

    I know ;$ maar ik ben zo'n overgevoelige tuthola die de laatste tijd te snel jank XD

    Nou-en ikke oowk, mij heeft ze al laten janken XD
    Gewoon lezen _O_

    Perish schreef:
    _O_


    Je topics voortaan a.u.b. niet meer met zulke nutteloze reacties omhoogschoppen, dat is niet toegestaan.

    Maar sorry, ik ga het denk ik niet lezen. Het klinkt nogal deprimerend in mijn oren en daar heb ik even geen behoefte aan :'D. Alhoewel ik moet zeggen dat het wel mooi geschreven is.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    (...)

    Je topics voortaan a.u.b. niet meer met zulke nutteloze reacties omhoogschoppen, dat is niet toegestaan.

    Maar sorry, ik ga het denk ik niet lezen. Het klinkt nogal deprimerend in mijn oren en daar heb ik even geen behoefte aan :'D. Alhoewel ik moet zeggen dat het wel mooi geschreven is.

    Ik moest er eigenlijk best wel op lachen, die _O_ :'D

    Omnomnomnom, inmiddels al bij hoofdstuk Achttien.