• Moet hij voor de 2de keer binnen, waar je normaal je oplader moet insteken is helemaal op gebrand dus wilt hij amper opladen, ik moet het de heletijd vast nemen --', 5 sterren hoor, ik wou liever een andere maar me broer zei dat deze goed was, 'Ja hij is groot en orgineel' bulshit hij is slecht. Heb ik vandaag voor de 5de keer een nieuwe oplader gekocht wilt hij amper opladen
    Wie heeft ook miserie met zijn laptop?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 16:50 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Half jaar geen internet gehad, nu wel, moest hij 46 updates installeren en nou is dat ding tering langzaam >.<


    We all die one day, don't fear living.

    Ik ben IT'er dus ik heb zulke dingen meestal niet, of ik repareer het zelf. en een laptop moet je niet kiezen om grootte en orginaliteit,


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik heb het gehad met m´n vorige laptop :(
    maar ik heb nu een nieuwe gekocht en hij doet het heel goed _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Vaste computer ftw.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, ook met de accu. De ingang, waar de accu in moet, van mijn laptop was in mijn laptop zelf geschoten, waardoor de accu er dus niet meer in kon. Maar mijn vader heeft mijn laptop opgengehaald en hem er weer uitgehaald zeg maar, maar de accu zelf komt ook al bijna aan zijn einde. Dus nu kan ik eigenlijk amper bewegen, anders schiet hij los. Maar het is nog wel te doen hoor, ben te lui om een nieuwe accu te halen, haha. (: