• Op school staan we altijd met z'n vieren bij elkaar. Ik, A, F en D. Maar F en D hebben altijd hele erge ruzie en slaan elkaar ook. en omdat D een jongen is slaat hij ook nog een keer harder. Maar elke pauze hebben ze dus ruzie, en ik kan daar dus echt niet tegen. Het enige wat A en ik kunnen doen is tussen hun in staan, maar dan kunnen we elkaar zo moeilijk verstaan.
    Is er een manier om hun geen ruzie te laten te maken?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Zeg er eens wat van als ze geen ruzie hebben? En anders tijdens het ruziën weglopen. Dan hebben ze het ook wel door


    Today will be Girl's Day party with you~

    waarom zijn die nog vrienden? O_o


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Waarom staan die 2 slimmerds bij elkaar dan?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Waarom staan die 2 slimmerds bij elkaar dan?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    KingJonghyun schreef:
    Zeg er eens wat van als ze geen ruzie hebben? En anders tijdens het ruziën weglopen. Dan hebben ze het ook wel door


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    KingJonghyun schreef:
    Zeg er eens wat van als ze geen ruzie hebben? En anders tijdens het ruziën weglopen. Dan hebben ze het ook wel door

    Rickjuh schreef:
    Waarom staan die 2 slimmerds bij elkaar dan?

    Omdat ze ruzie hebben, zijn ze boos en de één begint te slaan, en de ander slaat terug. x'd

    KingJonghyun schreef:
    Zeg er eens wat van als ze geen ruzie hebben? En anders tijdens het ruziën weglopen. Dan hebben ze het ook wel door


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ga met hujn naar je mentor of klassenvertegenwoordiger of een leraar die aardig is en goed problemen kan oplossen. vertle wat er is en hoe jullie dit vinden misschien kun je samen ene oplossing vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Afspreken met degene die geen ruzie maakt om weg te lopen zodra ze beginnen. En als ze vragen waarom jullie dat deden, dat dan uitleggen.
    En naar een leraar oid gaan die goed is met problemen oplossen kan inderdaad ook helpen, al ligt dat vooral aan jullie relatie met leraren.
    Of verzin een strategisch plan om ze te laten zien dat ze moeten stoppen met ruziën, door bijvoorbeeld zo;n tekst op een shirt te zetten en die allebei te dragen.


    To live would be an awfully big adventure

    KingJonghyun schreef:
    Zeg er eens wat van als ze geen ruzie hebben? En anders tijdens het ruziën weglopen. Dan hebben ze het ook wel door


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..