• vinden jullie dit een goede beschrijving pleas alleen milde reacties ben nogal gevolig als het om me storys en tekeningen gaat
    duncan is een geest in me verhaal die bella gaat lastigvallen en uiteindelijk dmv bezetenhied van iemand anders haar ontvoerd. het si een kwade geest. een serie moordenaar is het goed omschreven?

    duncan: betekenis donkere strijder. In de vroege jaren negentig, was het een geduchte man in west amerika. In Washinton dc heeft deze man vele mensen hun hart voorgoed verscheurd. Hij nam hun dochters mee en liet hun ouders lange tijd in onzekerheid zitten. Nadat de tijd zou verstrijken, kreeg de politie altijd een melding dat er iemand overleden was gevonden en in gruwelijke toestand. De ramen en benen vast gebonden. De ogen dicht van angst. De slachtoffers werden gevonden in lege kelders onder de grond. De leeftijd van de slachtoffers was tussen de 14 en 20 jaar oud. “Hij zei dat ie van jong bloed hield.” Hij is drie jaar geleden overleden in zijn cel, maart nog steeds komen er berichten van mensen binnen bij mediums dat ze hem hebben gezien. Het begint altijd met geklapper van kast deuren en langs schieten van zwarte schimmen tot complete verschijningen. Meeste geesten houden niet van daglicht, maar duncan schijnt daar niet voor terug te dringen.
    Het lijkt erop dat zelfs nu duncan dood is, hij nog steeds slachtoffers zoekt.
    Ik rolde me muis naar beneden, maar geen verdere info. Edward en ik waren een hele tijd stil, we durfden niks te zeggen. Het klopt allemaal, zei ik na een tijdje. Ja. denk je dat ie nu achter mij aankomt? Hij krijgt de kans niet. En hij sloeg zijn armen dicht om me heen. En ik leunde tegen hem aan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 20:46 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Het is wel leuk bedacht, maar niet echt zo helder. Ik begrijp er dus eigenlijk niet zoveel van.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Het is wel leuk bedacht, maar niet echt zo helder. Ik begrijp er dus eigenlijk niet zoveel van.


    heb hem aangepast is ie zo beter?

    gr


    iemand kleineren online is ook pesten!!!