• Vier weken terug moesten we voor Ned een tekst schrijven om hem later in het net tijdens de les voor een cijfer te schrijven. Ik was er toen niet en heb het niet gemaakt omdat ik geen zin had. En tot op de dag van vandaag, één dag voor ik het moet inhalen, heb ik nog steeds niks. Ik had als onderwerp Egypte, wat dus ook al niet meer relevant is.
    Ik ben zo'n vreselijke uitsteller. Dus ik ben net noodgedwongen begonnen -een half uur terug- en ik heb al één hele zin! En nu loop ik vast x)
    'De inwoners van Egypte zijn massal in opstand gekomen tegen hun leider Mubarak'
    Iemand suggesties voor de rest van de inleiding?

    Zijn jullie ook zulke vreselijke uitstellers?

    ~En uit pure frustratie ben ik appeltaart aan het eten in de hoop dat het me inspi geeft. EN ik ga niet slapen voor ik het af heb, wat tot 5 uur morgenochtend kan gaan duren -.-'

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 19:20 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik stel ook altijd uit, dus het maakt niet uit!!

    vertel waarom de mensen in opstand zijn gekomen


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    ik heb exact hetzelfde, ik stel altijd alles uit, maar meestal haal ik nog goede punten of kan ik een goed excuus verzinnen (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik lever verslagen van kunstvakbeeldend nooit in omdat ik te lui ben het te maken. En ik moet volgens mij ook nog iets inleveren wat ik voor de kerstvakantie al had moeten doen, maar dat is die leraar waarschijnlijk vergeten ofzo :') So, me (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    niet goed bezig (:
    ik ben geen uitsteller, dat gaat niet meer bij mijn opleiding :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Kies een boeiender onderwerp, dan komt de rest vanzelf wel :]
    Tenzij je Egypte een boeiend onderwerp vindt.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Kies een boeiender onderwerp, dan komt de rest vanzelf wel :]
    Tenzij je Egypte een boeiend onderwerp vindt.


    Ik heb mijn onderwerp al opgegeven -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lavahead schreef:
    vertel waarom de mensen in opstand zijn gekomen


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    pielipino schreef:
    ik stel ook altijd uit, dus het maakt niet uit!!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Leuk onderwerp heb je gekozen. NOT.
    Wat voor iets moet het eigenlijk worden ? D:
    Beschouwing of betoog of wat?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wikipediaaa <33


    Never give up on the things that make you smile.

    In België spreekt men eerder over Moebarak. Hier komt men dus tot het eerste probleem (de opstand niet meegrekend). Is het nu Mubarak of Moebarak? Dit is duidelijk een kwestie tussen Nederland en België! Even dachten we dat het over een domme Belgenmop ging, maar dit is niet zo. Blijkbaar zijn er geen echte regels over de arabische letter die uitgesproken wordt als een 'oe'. In deze tekst over Egypte zullen we verder gaan met de Vlaamse vorm van de ex-president zijn naam Moebarak.
    Oké dit zou ik dus niet doen :'D.
    'k ben zelf geen uitstellertje, da's niets voor mij ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lees wat artikels om erin te komen, dwing jezelf om niets anders meer te gaan doen voordat je een stukje hebt (dus ook niet meer op Q ^^) en zorg verder gewoon voor zo lang mogelijke zinnen, dan kom je wel aan een lap tekst. Succes! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, zo hulpvol ! iedereen zegt: ja, dat heb ik ook altijd, dus ik kan je niet helpen.
    Maar misschien ben ik nog erger. want ik heb geen zin, want ik moet zelf ook nog huiswerk maken.
    :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room