• Op mijn opleiding, zeurt iedereen over hoe 'niet gemotiveerd' ik ben, maar dat ben ik ook niet :'D En ik weet ook niet hoe ik kan doen alsof ik het vet leuk vind, en alsof ik me er vet voor inzet, terwijl dat niet zo is. Ik weet zeker dat het met een andere opleiding ook niet zo is, omdat ik gewoon geen interesse in school meer heb.

    Dusja.. Hoe blijven jullie zo gemotiveerd?

    Ik vind mijn opleiding geweldig, maar mijn motivatie is ook ver te zoeken :')


    dream, dare, fly!

    Tot vorig jaar kerstmis deed ik een zware richting, ik leerde heel de tijd en ik had alleen maar buizen. Toen ben ik gezakt en deze richting doe ik heel graag. En omdat ik volgend jaar lager onderwijs wil gaan volgen doe ik die richting ook graag. Dus mijn motivatie is dat ik het graag doe :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Tot vorig jaar kerstmis deed ik een zware richting, ik leerde heel de tijd en ik had alleen maar buizen. Toen ben ik gezakt en deze richting doe ik heel graag. En omdat ik volgend jaar lager onderwijs wil gaan volgen doe ik die richting ook graag. Dus mijn motivatie is dat ik het graag doe :)


    Hmh, tja. Maarja ik heb niet echt iets wat ik graag doe :'D

    ik doe ook altijd mijn best voor mijn opleiding , maar ik buis ook altijd , dus mijn motivatie is nog ver te zoeken.
    Maar ik ben onlangs te weten gekomen dat ik nog maar 2,5 jaar moet studeren voor mijn diploma ipv 3,5 jaar :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil graag een MBO Dierverzorging diploma zien aan het einde van dit jaar.

    Ik ben kapot als ik gebuisd ben, dus ik weet dat ik moet studeren. (en anders mag ik niet op kot)


    Get outta my head!

    Ik kan ook nooit motivatie vinden, het is er eventjes, dan zet ik me helemaal in voor iets, en dan vind ik wat leukers om me mee bezig te houden...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    BillTopia schreef:
    Ik wil graag een MBO Dierverzorging diploma zien aan het einde van dit jaar.

    en waar doe je dat want ik wil ook op het mbo dierenverzorging gaan volgen

    Ik baal altijd als ik een buis maak en ik kan me daar echt heel erg rot over voelen -wat niemand in mijn omgeving weet-, maar alleen al om dat te voorkomen zet ik mezelf in. Daarbij vind ik school belangrijk en bepaalt het deels wat je in je toekomst gaat doen en daarom wil ik gewoon met goede cijfers slagen :')


    To live would be an awfully big adventure