• 7 Spaanse voetballers nemen hun vriendin mee voor een ontspannen week op een cruise schip. Alles loopt echter anders als een vloedgolf het schip laat kapseizen. Doordat de meiden een kijkje op het schip aan het nemen waren zijn ze gescheiden geraakt van hun vriend.Ze moeten samenwerken om te overleven en terug komen bij hun geliefde


    Rollen:
    ~ Vriendin Cesc Fabregas CxFabregas
    ~ Vriendin Gerard Piqué Splendour
    ~ Vriendin Bojan Krkic CampNou
    ~ Vriendin Jesus Navas xNavasaholic
    ~ Vriendin Sergio Ramos mikechang
    ~ Vriendin Fernando Torres FxTORRES
    ~ Vriendin David Villa Olaya
    ~ Vriendin Iker Casillas xsavannahh

    Deze informatie heb ik nodig:
    ~ Naam (+2e naam en achternaam):
    ~ Leeftijd:
    ~ Nationaliteit:
    ~ Uiterlijk + foto:
    ~ Karakter:
    ~ Relatiebeschrijving (dus met je gekozen voetballer):
    ~ Extra:


    Ik kies niet de eerste maar de beste en doe niet aan reserveren

    IK HEB NOG EEN ROL ALS VRIENDIN VAN SERGIO RAMOS!!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 14:48 ]


    ~

    ~ Naam (+2e naam en achternaam): Olivia
    ~ Leeftijd: 24
    ~ Nationaliteit: Cubaans.
    ~ Uiterlijk + foto:Olivia heeft prachtige ravenzwarte haren, die mooi stijl tot onder haar borst vallen. Ze heeft een mooie, egale licht getinte huid waar haar diepgroene ogen prachtig in uit komen. Om die mooie groene ogen beter laten uit te komen gebruikt ze meestal een laagje mascara en oogpotlood en/of eyeliner. Als Olivia glimlacht komen er twee perfect,witte rijen kaarrechte tanden bloot, maar als ze -zoals op de foto- helemaal plat ligt van het lachen, kan het niet anders dan dat iemand anders ook zou beginnen lachen door haar grappig geluid. Olivia is een heel slank iemand, ze heeft geen anorexia maar ze is écht heel slank, maar ze mag eten wat ze wilt verdikken doet ze toch niet. Ze is ook heel klein met haar 1m57 is 18 cm kleiner dan David, die opzich ook niet zo heel groot is. Van kledij draagt ze heel graag zomerse dingen met leuke felle klerutjes of prints, zoals bloemige kleedjes of een leuke short met een tshirtje. Van schoenen gaat ze wel eens hakken durven dragen, maar je ziet ze er niet de hele dag op lopen normaal draagt ze ballerina's of slippers.
    ~ Karakter: Olivia heeft in haar leven heel wat meegemaakt. Ze is samen met haar broer opgegroeit in de sloppe wijken in Cuba. Ze is daar in contact gekomen met alles, verkrachtingen, drugs, hongersnood, etc. Ondanks alles is Olivia een heel gevoelige meid, maar toont het niet. Ze stelt zich veel te hard op en als er haar iets raakt ga je een ddood gewoon pokerface te zien krijgen. Pas later gaat het haar raken, gaat het haar pijn doen en dàt kan alle gevolgen van dien hebben. Ze is niet zo stabiel en met van die kleine dingen kan ze in een depressie ofzo vallen. Olivia vertrouwt ook niet snel mensen, maar als ze je vetrouwt ga je ook echt alles van haar weten. Ze is heel lief en behulpzaam en ze is altijd in voor een potje humor.
    ~ Relatiebeschrijving (dus met je gekozen voetballer): Vijf jaar geleden was David in Cuba, op reis. Olivia en haar broer die opgegroeit zijn in de sloppe wijken waren net op die moment weg gelopen van huis, ze hadden te horen gekregen dat een of andere pooier opzoek was naar Olivia om haar te werk te stellen als porstituee en ze zijn weg gelopen omdat ze dat zeker niet wouden. Als ze zijn gestopt met lopen kwamen ze terecht op het strand, waar ze met hun gescheurde en vuile kleren onmiddellijk opvalden. David kwam naar hen toe en vroeg of ze hulp konden gebruiken. Ze legden het hele verhaal uit en David bood hen onderdak aan in het vakantie huisje, toen sloeg de vonk over en zijn ze met z'n alle mee naar Spanje getrokken. Nu hebben David en Olivia vijf jaar met elkaar en zijn ze dolgelukkig en verloofd met David en hebben ze een dochtertje van 2,5 jaar oud, Marie-Laure.
    ~ Extra: Olivia d'r broer, Louis woont nu ook in Spanje en is dol gelukkig met een meisje.


    The best things in life aren't things.

    ik vul David nu in _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik ga geen rol invullen maar wil je het wel laten weten als je gaat beginnen? Het lijkt me wel een leuk verhaal om te lezen :)

    zou je het willen zeggen als ik de rol heb? ^^


    -

    GESOES GESOES GESOES GESOES :9~

    okee komt die next ding ;3


    Y'all been to Nashville?

    ~ Rol: Vriendin David Villa
    ~ Naam: Lavita Beaudyn Olorado
    ~ Leeftijd: 27
    ~ Nationaliteit: Spaans-Amerikaans
    ~ Uiterlijk + foto: Lavita heeft mooie, lange, blonde haren, waar iedereen jaloers op zou kunnen worden. Haar bruine ogen vallen ook erg op omdat ze blond haar heeft, en ze is trots op haar ogen. Ze heeft mooi geëpileerde wenkbrauwen, die iets boven haar ogen staan. Ze verft haar haar vaak, aangezien ze erg van variatie houdt, zodat ze ook vaak met bruine haren rond loopt. Ze heeft mooie volle lippen, maar als ze lacht trekken die een beetje scheef, waar ze zich echt dood aan ergert. Ze heeft haar haar vaak los over haar schouders hangen, maar ook vaak in een staart of losse knot. Daarvoor heeft ze ook altijd een haarelastiekje om haar pols. Haar kledingstijl is casual, een topje met een kort spijkerbroekje eronder, of een kort jurkje. Ze draagt altijd make-up, sowieso mascara, en af en toe lipgloss. Ze heeft lange benen waar geen eind aal lijkt te komen, en ze loopt vaak op hakken, of sneakers. Ze heeft veel tassen en draagt veel accessoires, en altijd nagellak. Ze is zo'n 1,68 lang.
    ~ Karakter: Lavita is altijd een heel vrolijk meisje, altijd geweest en zal ze altijd blijven. De mensen in haar omgeving zijn ook altijd vrolijk, want bij haar kun je gewoon niet chagrijnig zijn, ze heeft een enorm aanstekelijke lach, en ze is het beste remedie voor heimwee. Ze heeft bijna geen negatieve eigenschappen, alleen jaloezie. Ze kan heel jaloers worden, en dat weet ze ook, en daar wil ze ook alles aan doen. Ze heeft er echt een hekel aan. Ze kan ook goed liegen, dat is eigenlijk een voordeel en een nadeel. Ze kan heel verlegen zijn in bijzijn van mensen die ze niet kent.
    ~ Relatiebeschrijving (dus met je gekozen voetballer): Lavita heeft al anderhalf jaar een relatie met David. Ze heeft hem ontmoet toen ze stage liep bij Camp Nou, voor haar studie. Ze werkt daar nu als [iemand die je helpt met spierpijn en blabla ik kom niet op het woord] en geniet van David. Ze houdt zo veel van hem, en de geruchten gaan dat David haar ten huwelijk wilt vragen
    ~ Extra: Ze is zwanger, maar wil het niet aan David vertellen aangezien ze denkt dat hij het niet wil i.v.m zijn voetbal carrière.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahah sorry was ff kyken naar Jesús pikkerds ;3 en toen zag ik me eigen naam gewoon bij Bojan staan, wie wilt mij hier nou nachtmerries bezorgen?(cat) hahah kiddin' ;D
    now to the point ;3

    ~Vriendin Jesús Navas González :9~
    ~ Naam (+2e naam en achternaam): Manuela Lovani Toscana
    ~ Leeftijd: 19 jaar.
    ~ Nationaliteit:Italiaans.
    ~ Uiterlijk + foto: Manuela is een mooi meisje met donkerbruin dik maar wel stijl haar. Ze is 1.65 cm groot dus iets kleiner als Jesús. ze heeft lichtgroene ogen met opvallende wimpers en mooie volle lippen. haar kledingstijl is simpel maar toch casual, en in de zomer loopt ze het meest rond in een hotpants en een oversized hemdje erboven.
    ~ Karakter: Manuela is een lief meisje, vroeger was ze erg verlegen maar daar heeft ze nu eigenlijk geen last meer van. Vooral omdat sinds ze met Jesús gaat ze best veel in de belangstelling kwam te staan met goede en slechte dingen heeft ze geleerd voor zichzelf op te komen en is ze niet echt een verlegen meisje meer. Toch kan ze zich nog wel is verlegen gedragen als Jesús weer eens iets romantisch uit de kast haalt. Ze houd echt superveel van haar vrienden en vriendinnen en natuurlijk Jesús, ze zou niet weten wat ze zou doen al had ze hun niet. Ze staan altijd voor haar klaar en zij ook altijd voor hun, je kan zelfs zeggen dat ze voor ieder van haar vrienden -de echt trouwe vrienden- een kogel zou opvangen als het moest. Ze laat niet snel over zich heenlopen en moet niets hebben van arrogante meisjes meisjes. Ze heeft vroeger op voetbal gezeten door haar familie dus vind het ook leuk om af en toe met Jesús een balletje te trappen.
    ~ Relatiebeschrijving (dus met je gekozen voetballer): Hoe we elkaar ontmoet hebben is eigenlijk een grappig verhaal, ik was met een paar vriendinnen naar een relax uitje. Hun waren de sauna al ingegaan, maar ik was nog niet helemaal klaar, even later liep ik dus een sauna in, zonder door te hebben dat er dus een apparte voor mannen en vrouwen waren. Liep ik dus de mannensauna in, en laten die nou heel nonchalant zonder handdoek zitten daar. Ik deed snel de deur weer open en liep eruit maar knalde tegen een jongen op -ook zonder handdoek- en we vielen op de grond. Ik had nog wel me handdoek aan maar de jongen dus niet, dat was dus Jesús en tsjaah er was niet veel gebeurd op de grond natuurlijk, maar later toen we allemaal weer weggingen zag ik hem weer, en eerlijk gezegd vond ik hem wel leuk dus liep ik naar hem toe voor zijn nummer, die ik kreeg, hij vroeg ook meteen mijn nummer. Later toen ik eindelijk de moed had om hem te bellen, belde hij mij, wat gewoon eng was. Nou en na het een kwam het ander, we begonnen te daten en later bleek ik gewoon smoorverliefd op hem te zijn en hij ook op mij. Sindsdien zijn we al gelukkig een stelletje en hebben we zelfs al plannen om samen te wonen -en Jesús gaat even aanzoek doen okee ?;3- :9~
    ~ Extra: Vond je het niet een heel mooi ontmoetingsverhaal ;3 hahah ;D
    niet heel veel extras, ik denk dat dit het wel was ;D

    Snelllatenwetennn:9~

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 15:50 ]


    Y'all been to Nashville?

    maak eens bekend jij!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kga zometeen nog Bojan invullen! ;d


    Toi et moi pour l'éternité

    Ik ga Gery direct invullen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ~ Vriendin Fernando Torres
    ~ Naam (+2e naam en achternaam):Caitlyn Sarah Davids
    ~ Leeftijd: 25 jaar
    ~ Nationaliteit:Engels
    ~ Uiterlijk + foto: Caitlyn heeft lange, bruine haren die mooi golven en vaak los over haar schouders vallen. Caitlyn heeft ondanks dat ze Engels is toch mooie vrolijke bruine ogen.Ze draagt er meestal wel make-up omheen, maar haar wimpers zijn en lijken algauw heel erg lang en ze wil niet worden gezien als een make-up tutje. Haar huid is elegaal, met een beetje blosjes op haar wangen. Caitlyn heeft een mooi slank uiterlijk met mooie benen. Ze draagt het liefst een mooie strakke jeans met een leuk truitje. Ondanks dat het niet echt warm is in Engeland heeft ze nooit dikke truien met dikke wollen sokken aan.
    ~ Karakter: Caitlyn is niet erg uitbundig maar ook niet bepaald stil. Ze laat wat van zich horen wanneer ze het nodig vind. Ook heeft ze niet echt een kwade kant in zich, ze houd niet van roddelen, maar als het moet doet ze toch maar mee. Voor de rest is ze erg behulpzaam en een echte vriendin, wanneer je haar nodig hebt zal ze voor je klaar staan, maar toch verwacht ze het dan wel weer terug, dat je een echte vriendin voor haar bent. Ze is langzaam maar zeker wat socialer aan het worden en wat meer spontaan vooral omdat het tot haar door is gedrongen dat ze het best wel kan. Caitlyn is niet bang haar menig te zeggen en houd zich dan ook niet bepaald stil. Ze doet absoluut niks wat ze zelf niet wil.
    ~ Relatiebeschrijving (dus met je gekozen voetballer):Fernando en Caitlyn hebben elkaar ontmoet toen hij voor het goede doel ging helpen. Caitlyn werkt namelijk in het ziekenhuis waar hij ging helpen voor een dag. Na het werk gingen ze samen iets eten en langzaam begon er iets tussen hun op te bloeien. Inmiddels hebben ze al 3 jaar wat en wonen ze pas sinds een half jaar samen.
    ~ Extra:Caitlyn vind zelf voetballen geweldig en zit altijd als trouwe supporter op haar vaste plek in het stadion.

    ~ Rol: Vriendin Bojan
    ~ Naam (+2e naam en achternaam) : Claire Forlani Petrovic
    ~ Leeftijd: 20
    ~ Nationaliteit: Servisch/Frans
    ~ Uiterlijk + Foto: Met haar 1m65 is Claire een klein, tenger meisje. Ze heeft bruine haren met natuurlijke slag erin. Ze heeft een paar bruine kijkers die ze graag benadrukt door eyeliner te gebruiken. Voor de rest gebruikt ze niet veel make-up omdat ze een vrij egale huid heeft. Hier en daar is een sproetje te bekennen als de zon zijn werk doet. Ook heeft ze een wipneus wat haar dan weer een schattige aanblik geeft.
    Claire heeft een attitude van “Je m’en fous.” –bekijk het maar- en dat is ook vaak te zien aan haar kleren. Ze draagt waar ze zin in heeft, maakt niet uit wat een ander denkt. Als ze op een dag zin heeft om in een roze tutu door Parijs te lopen zal ze daar niet voor terug deinzen. Vaak heeft ze ook een barret of muts op, ze heeft ze in alle kleuren op voorraad. Voor de rest zijn haar polsen bezaaid met alle mogelijke bandjes en armbandjes, van vriendschapsbandjes tot festivalbandjes.

    ~ Karakter: Claire is een dromer. Het lijkt alsof alles haar komt aanwaaien maar niets is minder waar. Claire is goed in dingen verbergen en gaat gewoon zorgeloos door het leven daarom lijkt het alsof het haar allemaal zo makkelijk afgaat. Ze trekt zich ook niets tot weinig aan van onzinnige commentaar van anderen. Ze doet ook gewoon waar ze zelf zin in heeft ook al is dit tegen het principe van haar ‘zo gezegde’ vrienden. Ze negeert dan gewoon de blikken van de andere mensen. 'They'll judge me anyway, so whatever.' Is dan haar standaard zinnetje.
    Ze is geboren en getogen in Parijs maar desondanks dat is ze nooit haar Servische routes vergeten. Ze weet dat er mensen zijn die het nog slechter hebben als haar dus je zal haar nooit of te nimmer horen klaren. Ze heeft er ook een hekel aan als andere mensen over kleine dingen lopen te zeuren. Wie haar geen respect geeft, krijgt het ook niet terug. Ze heeft een best vurig en levenslustig karakter.
    Ze kan niet tegen liegen en bedriegen en liegt zelf ook nooit. Dit deels omdat ze zelf gewoon ook niet kan liegen.
    Claire is helemaal gek van muziek. Als je haar tegenkomt heeft ze haar Ipod bij of loopt ze zelf te zingen of te neuriën. Ze schuimt ook alle concerten en festivals af en leeft zich daar helemaal uit. Ze heeft een hoog ‘feestbeest’ gehalte.

    ~ Relatiebeschrijving: Voordat ze samen was met Bojan viel ze vooral voor mysterieuze jongens waar ze misschien beter niet voor kan vallen. Vaak eindigde het in een kortstondige vurige relatie.
    Op een rockfestival in Frankrijk dicht tegen de Spaanse grens is ze Bojan tegen gekomen. Er trad op die dag een Servische rockband op, die buiten Servië zelf absoluut niet bekend was. Claire was daar met haar nicht die speciaal uit Servië was overgekomen om de band te zien. Terwijl de meeste festivalgangers bij de mainstage naar Nickelback stonden te kijken was Claire met haar nicht bij het zijpodium samen met nog zo’n driehonderd man. De nicht van Claire, die al wel genoeg gedronken had, stond uitbundig met haar armen te zwaaien op de muziek toen ze een jongen raak sloeg. Vlug had Claire haar nicht tot bedaren gebracht en haar verontschuldigingen aan de jongen aangeboden, in het Frans. Hij bleef haar vreemd aankijken en had iets geantwoord in het Spaans. Waarop Claire weer in gebrekkig Spaans had geantwoord dat ze geen Spaans sprak.
    Toen de avond viel en Claire terug was gekomen het toilet had ze haar nicht uitbundig zien staan praten met het groepje jongens. Ze spraken Servisch.
    Die dag had Bojan haar nog het hofgemaakt waarmee Claire natuurlijk moest lachen. Nummers werden uitgewisseld. Er werd veel gepraat waaruit bleek dat de vader van Bojan uit dezelfde stad kwam als de vader van Claire.
    Nu zijn ze ondertussen een jaar en paar maanden samen. Bojan heeft de wilde Claire kunnen temmen, of voor zover dat mogelijk is.

    ~ Extra: Claire zit momenteel op school in Barcelona. Ze heeft Parijs voorgoed gedag gezwaaid en heeft haar spullen gepakt om naar Spanje te verhuizen. Ze spreekt ondertussen al redelijk goed Spaans maar als ze samen is met Bojan en zijn familie spreekt ze Servisch. Thuis spreekt ze nog steeds Frans. Bojan blijft gefascineerd door haar Frans en probeert haar vaak te imponeren met enkele zinnen Frans te spreken wat grappige taferelen kan geven.


    Toi et moi pour l'éternité

    heuj Gery! Maarja khad ook geen concurrentie ;a niemand durft het aan, haha ^^

    & Claire heeft Bo ;d 'Khad gezegd dat ze het gewoon moest proberen om in te vullen ^^ Haar fantasie is eindeloos

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 13:02 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    (yeah) Dankje voor de rol!


    -

    Dankjewel jij lieve leukerd :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John