• Gisteren maakte ik een topic over dat er een vrouw neer gestoken was bij mij in de buurt klikklik

    Toe net heb ik het nieuws bericht gevonden: Klikklik2

    Maar ik ben nog steeds zo bang. Gisteren moet ik over straat in het donker om naar een vriendin toe te gaan. Meestal snij ik een stuk af om door een paadje te lopen. Alleen dat durfde ik niet dus toen ben ik helemaal om gerend langs huizen.

    Wie is er ooit ook zo bang geweest?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik niet :$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik al eens.

    Dat is inderdaad redelijk freaky ;s
    Ja, ik. Toen ze eens bij buren hadden ingebroken en we ze hadden zien weglopen. De volgende dag waren de sloten bij ons thuis geforceerd.
    En ik ben altijd bang als ik alleen in het donker ergens heen moet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Slim dat je om bent gegaan in iedergeval. Ik doe het ook als ik groepen jongeren zie die drinken, dan loop ik een straatje om, je weet maar nooit.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ieeh, gadver, jij woont dan best dicht bij mij, hoop maar dat hij niet bij ons in de buurt komt. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ieeh bah, wat naar. Ik zou mezelf echt inpakken in een kartonnen doos en dáárin over straat gaan.


    It's time to be happy again.

    Armistice schreef:
    Ieeh, gadver, jij woont dan best dicht bij mij, hoop maar dat hij niet bij ons in de buurt komt. :Y)


    Waar woon jij dan?:X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Waar woon jij dan?:X


    Bergen op Zoommm!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    (...)

    Bergen op Zoommm!


    Oh daar is hij denk ik nog niet. Ik denk nu bij Oosterhout of nog in het dorp


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Oh daar is hij denk ik nog niet. Ik denk nu bij Oosterhout of nog in het dorp


    Echt eng om te weten dat hij nog rondloopt, ik zou echt me huis niet meer uitdurven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    (...)

    Echt eng om te weten dat hij nog rondloopt, ik zou echt me huis niet meer uitdurven.


    Ik moet wel carnaval


    "Ignite, my love. Ignite."