• Hi!

    Ik heb pas een leuke jonge ontmoet hij heet Jacob en hij woont in Rotterdam,Dus dat is nog best dicht bij mij.
    Hij is 22 en ik ben 15,Maar ik denk niet dat mijn ouders het zo leuk gaan vinden als ik ineens met een jonge van 22 thuis kom wat moet ik doen?

    En wat vinden jullie van hem?
    Foto:Jacob

    EDIT: Ik heb nog niks met hem ofzo hoor.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 23:29 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Progeny schreef:
    Niet mijn type, maar liefde is liefde en leeftijd zou je niet mogen tegenhouden. Je ouders moeten er misschien eerst aan wennen, maar praat met ze en dan snappen ze het vast wel. Maak ze duidelijk dat je hem écht leuk vindt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Liefde kent geen grenzen.
    Maar ik zou toch oppassen en heb voorstellen aan je ouders,
    je weet maar nooit :s

    Progeny schreef:
    Niet mijn type, maar liefde is liefde en leeftijd zou je niet mogen tegenhouden. Je ouders moeten er misschien eerst aan wennen, maar praat met ze en dan snappen ze het vast wel. Maak ze duidelijk dat je hem écht leuk vindt.


    We accept the love we think we deserve.

    Nu lijkt 7 jaar verschil heel erg groot. Maar het valt eigenlijk mee hoor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    Nu lijkt 7 jaar verschil heel erg groot. Maar het valt eigenlijk mee hoor.


    ja, idd, vooral als je straks iets ouder bent (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik denk niet dat je ouders het leuk vinden, en ik wil niet gemeen zijn of zo, maar ik zou hem vergeten. Er is namelijk (iig in NL) een wet tegen. Jij bent onder de 16, en hij boven de 21...:(


    Alis volat propriis