• Weet iemand een leuke HP story maar wel eentje die al een beetje ver is minstens 15 hoofdstukken. Als je er eentje weet plaats het dan ff hier.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Mijn eigen story, The Potters, misschien? (:
    En verder heb ik nog twee verhalen van anderen die ik je zou kunnen aanraden, maar die hebben beide nog geen 15 hoofdstukken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahah die volg ik al ^^
    en van de andere storys maakt niet uit wil je de link ff neerzetten zo dat ik kan kijken?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 22:04 ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3



    Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?




    Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.




    Het is alweer jaren geleden dat de familie Brooks is omgekomen door een vliegtuigongeluk, tenminste dat denkt Charlotte Brooks. Maar wat als Dumbledore een bezoek brengt aan haar en haar uitlegt waarom ze anders is dan de andere in het weeshuis waar ze sinds al die jaren al woont en hij vraagt of ze mee gaat naar Hogwarts, waar ze een oude bekende tegenkomt, die toch heel wat veranderd blijkt te zijn.

    En wat als heer Voldemort niet kreeg wat hij wou en dat hij terugkomt om het gene te pakken waarvoor hij Charlotte haar ouders vermoorden, zal ze vechten of opgeven?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 22:18 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Harry Potter? Sorrie, daar kan ik je niet mee helpen.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Het mijne is best wel een leuke ;) maar het telt net geen 15 hoofdstukken; pluspunt: ik probeer zoveel mogelijk hoofdstukken te posten! :)

    A Draco Malfoy Story...

    Wat gebeurt er als je wereld op een dag helemaal instort? Wat als je er achterkomt dat je 15 jaar in een wereld vol leugens hebt geleefd? Wat als er op een dag, de waarheid komt bovendrijven en je geliefden rondom jou verliest? En wat ga je doen als je wordt gered door onbekenden... .

    Een meisje denkt dat ze een 'Muggle' is en dat Harry Potter een gefantaseerd verhaal is. Of dat is wat haar ouders haar hebben ingefluisterd. Wanneer ze naar Carnaval gaat, merkt ze dat haar wereld is opgebouwd door leugens. Als ze wordt ontvoerd door 2 mannen, beginnen de problemen pas echt... .

    Ps: Neem een abo, ik waarschuw niet! Veel leesplezier (:
    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Geen idee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hoort dit niet bij Story Promoten?


    Our perspective only changes when we change our position.

    kijk maar bij mijn stories daar zitten wel wat hp stories
    en eentje staat zelfs in de top ;''D
    -sterft van geluk- x]


    =

    ik moet er nog aan beginnen.
    ik wil een liefdes verhaal maken over tom riddle XD
    (alleen wel toen hij nog 'knap' was)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Finite schreef:
    Hahah die volg ik al ^^
    en van de andere storys maakt niet uit wil je de link ff neerzetten zo dat ik kan kijken?

    O, oké. (:
    Hier zijn de links;
    Yune, our only hope van Arrow
    &
    Love makes blind, that's why these are dark times van Wiarda.
    Het zijn allebei volgende generatie verhalen, net zoals The Potters. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaja *prikt vinger omhoog*
    De mijne, lees de mijne, your unknown father. Jaja, lees de mijne!
    Kijk maar op mijn profiel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -> Verplaatst naar stories promoten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Magical difference

    helaas heeft het nog wel maar 3 a 4 delen:X
    maar ik zou het fijn vinden als je toch even kijkt(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijne!
    Magic Time, heeft nu 39 hoofdstukken.


    Even a white rose has a black shadow.