• Vanmiddag bij mijn vriendin was echt de kutste 'afspraak' èver. Ik schaamde me al dood, en ik voelde me al klote, en sommige mensen snappen dan niet zat ze er gewoon even over op moeten houden, en het over iets leuks moeten gaan hebben. Alleen zei ging de hele tijd met zo'n zacht onzeker stemmetje, het over dingen hebben, die dan indirect op mij sloegen. En filmpjes laten zien op youtube. En dan zei ze 'Weetje waarom ik dit laat zien (: ?' En dan dacht ik. 'Godver hou toch op.' maar dat zei ik niet, want dat vind ik sneu voor dr.
    Maar oke, slechtste afspraak èver. En ik voelde me Dammit ongemakkelijk


    Wanneer voelden jullie je ongemakkelijk? -Om dit topic toch nuttig te maken-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 20:18 ]

    aaww dat is niet leuk nee :( ik word wel eens heel vaak door mn vriendin gebeld, dan wilt ze altijd weten hoe het gaat of verveelde ze zich enzo. tja leuk voor haar maar ik hoef dat gezeik niet 10 keer op een dag


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kut voor jou, indd. :/
    Ik voel me ongemakkelijk wanneer mensen opmerkingen maken over de manier waarop ik iets draag. Als ik alleen naar de bieb ga. Als mijn moeder mijn kamer binnenkomt.


    wth.

    Als mensen dingen gaan vragen waarvan ik niet wil die ze vragen.
    Of als ik op een verjaardag ben waar ik niemand ken en ik al die mensen moet gaan feliciteren.


    Food.

    Ik voel me ongemakkelijk als mensen langer dan 5 seconden naar me kijken. En als mensen kutopmerkingen maken over dingen waar ik ervaring mee heb en zo D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ah, dat is rot!
    Ik weet het niet, schiet me niks te binnen ):


    We accept the love we think we deserve.

    Als ik niemand ken op een bepaalde plek, als iedereen met elkaar praat en ik sta dr maar, als mensen commentaar geven op hoe ik eruit zie, ga zo maar door :l


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik snap hoe je je voelt.


    SLOAN.

    Men das kut!
    Ik voel me echt ongemakelijk als mensen kut opmerkingen maken, of als mijn vriendinnen steeds dom doen als de jongen van mijn dromen maar 50 cm verwijderd is van ons en ons makelijk kan horen. Als een kleine foto maak fzo, of als er een raar geluid uit mijn buurt komt maar niet van mij afkomstig is...:$:$:$:$:$
    En nog veel meer!

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 20:42 ]

    Carcass schreef:
    Als ik niemand ken op een bepaalde plek, als iedereen met elkaar praat en ik sta dr maar, als mensen commentaar geven op hoe ik eruit zie, ga zo maar door :l


    dat haat ik ook :/

    waar schaamde je je dan voor?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik voel me veels te vaak ongemakkelijk ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ik voel me veels te vaak ongemakkelijk ><


    ik ook hoor :'D

    Is dat echt zo'n backstabbing bitch als ik denk dat ze is? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij doodse stilte, tenzij ik het zelf wil.
    Maar, aan tafel bijvoorbeeld, en je komt bij iemand, en dan eetje alleen maar, zonder dat er iets gezegt word, bij mensen die je niet goed kent. En mensen kijken hoe je eet o.O

    en dat is kud, ;s voorje,

    Als ik op school in me'n eentje sta en niks te doen heb, dan sta je daar ook maar.. En op feestjes als je niemand kent. Of als gesprekken stilvallen ofzo omdat ik niks meer weet te zeggen. Eigenlijk best wel vaak.


    ONLY SEVEN LEFT <3