• ik erger me vaak aan me vriendin N haar vader verdient heel veel. en vaak is das wel irri ,want dan staat ze er over te praten wat ze krijgt enzo terwel ik het zelf betaal. laast ook wouw ze een fotosessie doen ,maarja daar heb ik geen zakgeld meer voor die maand en toen zij ze ook binnen 2 weken ja dat gaat ook weer nie werken (cat). en dan komt ze ook aan met "dure kleren"(valt wel mee) ik dacht dat ze veel meer kleren hat dan ik dus echt nie ik heb lkkr meer en nog een Dolce&Gabbana topje(puh).+ en ze schept vaak over dingen op van wat ze heeft en krijgt en zo. en als ik ff zo iets zegt ben ik weer zo'n opschepper
    (cat).

    hebben julie ook wel eens leuke vrienden(cat)

    edit:
    ja ben een beetje jaloers. maar ze schept echt er veel over op. dus ik ga elke keer meer me oude N missen dan dat ze nu is(huil) het word steeds erger enzo daarom heb ik meer de neiging geen bff meer van haar te zijn sorry N:X(huil)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 19:24 ]


    Shoganai i ne~

    Lol, ben je niet gewoon een beetje jaloers :'D?

    Sadism schreef:
    Lol, ben je niet gewoon een beetje jaloers :'D?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Sadism schreef:
    Lol, ben je niet gewoon een beetje jaloers :'D?

    jaloers

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 19:20 ]


    i hate everyone

    Sadism schreef:
    Lol, ben je niet gewoon een beetje jaloers :'D?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sadism schreef:
    Lol, ben je niet gewoon een beetje jaloers :'D?

    nee ik word soms echt gek van me best vriendinn en me zus (MissWanda ook)


    Shoganai i ne~

    Sadism schreef:
    Lol, ben je niet gewoon een beetje jaloers :'D?

    Denk het niet :3 N is ook mijn Vriendin en het is best irri .
    Al ben ik wel een beetje jaloers :X Maar wij hebben niet echt de neiging naar meer .(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sadism schreef:
    Lol, ben je niet gewoon een beetje jaloers :'D?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    MissWanda schreef:
    (...)
    Denk het niet :3 N is ook mijn Vriendin en het is best irri .
    Al ben ik wel een beetje jaloers :X Maar wij hebben niet echt de neiging naar meer .(nerd)


    Shoganai i ne~

    Ik vind het nogal overdreven, want dan kun je mij ook verwend noemen want ik heb ook wel zoveel geld op mijn rekening en krijg zakgeld? Sommige mensen hebben gewoon geluk met hun ouders en zelf zou je daar ook gebruik van maken en misschien schept ze eroverop maar misschien komt het ook wel zo op je over omdat je toch iets jaloers bent.(cat)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Waarom zit iedereen nou lekker droog te wezen? Wat én als ze jaloers is, dat zou iedereen wel een beetje zijn. Het is niet leuk om een vriendin te hebben die alleen maar praat over wat ze krijgt, terwijl jij weet dat je een beperkt budget hebt én nog is zelf je kleren moet betalen. Zet je eens in de plaats van de ander, dan weet je beter dan zo droog te reageren.

    Maar nu: ik denk dat het goed is, om is in het echt (!) deftig met elkaar te praten hierover. Weet zij wel dat je dit irritant vind? Dat je je niet hetzelfde kan permiteren dan zij? ..?


    -

    yousosexy schreef:
    Waarom zit iedereen nou lekker droog te wezen? Wat én als ze jaloers is, dat zou iedereen wel een beetje zijn. Het is niet leuk om een vriendin te hebben die alleen maar praat over wat ze krijgt, terwijl jij weet dat je een beperkt budget hebt én nog is zelf je kleren moet betalen. Zet je eens in de plaats van de ander, dan weet je beter dan zo droog te reageren.

    Maar nu: ik denk dat het goed is, om is in het echt (!) deftig met elkaar te praten hierover. Weet zij wel dat je dit irritant vind? Dat je je niet hetzelfde kan permiteren dan zij? ..?

    Eindelijk iemand die het snapt! Thnx :3
    Volgens mij weet het ze niet echt. we hebben wel het een paar keer gehad met haar. maar het dringt volgens mij niet echt tot haar door.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor