• Ik had een beste vriendin die een uur rijden bij me vandaan woonde. Ik had haar lang niet gesproken dus smste ik haar of we binnen kort weer eens konden afspreken. Toen kreeg ik een smsje terug dat we beter geen vriendinnen meer konden zijn want we woonde te ver uit elkaar en we spraken elkaar toch bijna nooit meer en we waren uit elkaar gegroeid.
    Ik vond het best wel raar om dat te horen want ik ben juist heel erg veranderd. Ik lijk nu kwa karakter meer op haar en 2 maanden terug waren we nog beste vriendinnen en konden er het geweldig met elkaar vinden.
    Dus ik dacht zo van: Als zij echt geen vriendinnen meer wilt zijn dan niet.

    Dat heb ik ook gezegd. We hebben geen ruzie ofzo.
    Maar ik vind het gewoon raar want ik ken haar 4 jaar en we waren nu 3 jaar beste vriendinnen. Maarja wat doe je er aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HUH wel raar van je (ex, right) vriendin:O


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    HUH wel raar van je (ex, right) vriendin:O


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tja, nieuwe vriendjes en dan ben jij niet meer nodig, I know that story.
    Maar bekijk het zo: Als zij zich zo gedraagt, zou ze toch geen goede vriendin zijn. Dus daar ben je gewoon lekker van af.

    Vreemd dat ze dat gewoon zegt. ;o In plaats van het gewoon te laten doodbloeden of zo.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Vreemd dat ze dat gewoon zegt. ;o In plaats van het gewoon te laten doodbloeden of zo.


    Hoezo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is best wel bot. Als jullie het toch goed konden vinden, is het best wel raar om opeens te zeggen dat ze je niet meer hoeft. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is best vreemd. Het lijkt mij niet gemakkelijk of leuk om zo een punt achter een vriendschap te zetten...
    sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RESURGAM schreef:
    Vreemd dat ze dat gewoon zegt. ;o In plaats van het gewoon te laten doodbloeden of zo.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    huh, zo plotseling? weeird.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Misschien is het toch wel een goed idee om het een keer face to face met elkaar te bespreken. Het is zonde om een (goede) vriendschap zomaar op te geven. En onbewust zit je er waarschijnlijk ook best wel mee, je beschouwd iemand als je beste vriendin en opeens is dat over. Ik denk dat het beter is dat er in ieder geval wat duidelijkheid komt en dat die dingen niet via smsjes of msn gaan maar gewoon met persoonlijk contact waarbij je elkaar in de ogen kunt kijken.


    Fuck the world, I don't care.