• Ik heb echt een hekel aan mijn tekenlerares!
    Ze zoekt alleen maar stomme opdrachten uit, ziet er niet uit en geeft nooit hoger dan een 7!
    Moesten we tegenover iemand uit onze klas zitten en die natekenen, had een vriendin van me iemand echt precies nagetekend(het leek wel een foto), kreeg ze een 6 "omdat het niet zo erg op die persoon leek"
    Ze geeft ook alleen maar cijfers op de schetsen die je eerst moet maken, en verder niet op de echte tekening.
    Ook draagt ze velgekleurde leggings met wilde prints met een knalblauw jurk dingetje die gewoon heel lelijk zit en veel te groot is waardoor je als je aan haar bureau staat haar bh kunt zien...

    Ook heeft ze een meisje uit een andere klas (die in het lichaam van een jongen geboren is) aan het huilen gemaakt door allemaal lullige dingen over haar te zeggen... (ik heb er een filmpje van gezien en het is echt niet normaal!)

    Zijn er nog meer mensen met leraren die echt zo vreselijk zijn?


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Tja, ik ken het :Y).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Omg, bij ons geeft ze wel goeie cijfers, en ik hou van onze PO lerares want we mogen praten en smsen en drinken enzo, echt ik hou van der!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ;o, staat dat filmpje op youtube?.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Mag niet, vind ik.
    Want je bent met kunst bezig als je aan het tekenen bent, en of zij het nou niet mooi vind, daar mag ze geen punten op aftrekken.
    Zolang die vriendin van jou maar idd de neus, ogen etc etc. op de goede plek heeft getekend, moet ze in elk geval een 7 hebben.
    Het is niet aan jouw lerares om te beslissen op de manier van:
    ''Hmmm, die vind ik niet mooi, dus die krijgt een laag cijfer.''!

    Mijn tekenlerares is wel normaal. maar ik mag dr verder niet ofseu :p

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 13:43 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Somers schreef:
    ;o, staat dat filmpje op youtube?.


    Nee, dat stond hij wel maar de school heeft die mensen gedwongen het eraf te halen.
    Ze worden geschord als het weer op internet komt...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Weet je hoe erg het is van jou lerares, ik vind dat ze ontslagen moet worden. Stom mokkel. Hoe durft ze?!
    Maar tsja, ja, ik ken het....


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ik die meiden was, dan zou ik naar de afdelingsleider stappen. Dat is gewoon oneerlijk en dat moet niet kunnen. Dat is echt erg. Gelukkig heb ik dat niet. Wij hebben alleen een LO docent die niet praat tegen mensen die niet gymmen (door een blessure of chronische aandoening ofzo). Ik mag hem niet, dus dat vind ik niet zo erg:Y)


    To live would be an awfully big adventure