CandyFace schreef:
Trauma :o
Waarom moest ik nu persé op die link klikken? -.-"
Haha precies, dat dacht ik ook meteen toen ik de naam 'Justin Bieber' las. Haha. (:
Maargoed, ik gun 'm dat beeld wel. Maar ik word er echt gek van, dat mensen de hele tijd praten over Justin Bieber. Ik bedoel: Come 'on.. Kun je ook wel ergens anders over praten?
Okay, hij is beroemd - dat weet ik. Ik hoor het overal, ik zie hem overal - it makes me crazy.
Okay, hij kan zingen - niet dat ik hem goed vindt, maar ik zeg ook niet dat het lelijk is.
Okay, he got the looks - ehh.. vinden de fans.
Maar dan betekend het nog niet, dat je de hele tijd over hem hoeft te praten. Zo fantastisch is hij nou ook weer niet.
Laatst kwam ik in een boekenwinkel, en er stonden 2 meiden achter me. Hoorde ik 1 iemand zeggen: Ja, de hele wereld ligt aan Justin Biebers voeten. Hij kan echt iedereen krijgen, blablabla.
Ik moest zowat kotsen toen ik dat hoorde. Even serieus, hangt je leven echt van hem af?
Maargoed, ik stop wel met bitchen. Ik snap de fans en de mensen die hem goed vinden ook wel, ik wil hun ook niet afkraken of Justin Bieber zelf.
Maar ik wordt er zo langzamerhand bestwel gek van.
Het is niet dat ik niet naar Madame Taussea ga, omdat hij er nu opeens staat. Zo erg is 't nou ook weer niet.
[ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 15:44 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.