• En er dan zelf tekst op te zetten via internet. Want ik wil dat namelijk gaan doen. Ik weet al een site maar mijn moeder vindt het onbetrouwbaar
    -.- en bij de hema heb je niet zoo veel mogelijk heden


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je kunt gewoon naar een printshop gaan, lijkt me. Dan moet je zelf voor het shirt zorgen en het ontwerp, en zij doen het er dan op.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Je kunt gewoon naar een printshop gaan, lijkt me. Dan moet je zelf voor het shirt zorgen en het ontwerp, en zij doen het er dan op.

    Of naar de held HEMA


    We accept the love we think we deserve.

    Courtesan schreef:
    Je kunt gewoon naar een printshop gaan, lijkt me. Dan moet je zelf voor het shirt zorgen en het ontwerp, en zij doen het er dan op.

    Wat i de link want ik krijg totaal iets anders al ik het intik bij google (?)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    (...)
    Wat i de link want ik krijg totaal iets anders al ik het intik bij google (?)


    Een printshop is gewoon een winkel ='D Waar je woont zullen ze er ongetwijfeld één hebben, daar kun je informeren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    spreadshirt.nl


    Life is a beautiful struggle