• Ik heb een nieuwe quiz, er is nog maar 1 deel, maar dat deel is nog maar 4 keer gemaakt ofzo... Zouden jullie hem misscien willen maken en een reactie zetten? Ik kan hem niet in de spotlight (geen money en t mag niet) zetten dus dat is geen optie... Hier gaat het over:

    De zestienjarige Yuni heeft het sinds haar 15 niet makkelijk, het ene na het andere probleem komt in haar leven terecht. Het is zo een warboel, dat ze niet weet wat ze moet doen. Zelfmoord speel al langere tijd een rol in haar gedachten, zo zou alle ellende kunnen stoppen... Maar op een dag komt ze Norah tegen, zij beweerd dat ze haar terug in de tijd kan sturen, zodat ze alles terug kan draaien. Natuurlijk neemt Yuni dit aanbod aan, maar wat als ze om weer gelukkig te worden ook de fijne en leuke dingen in haar leven moet veranderen?

    De link naar het eerste deel:
    http://www.quizlet.nl/quiz/214394/ltfont-colorblackgtrepeating-my-life-would-it-be-better-oneltfont-colorblackgt/

    Zodra ik meer reacties heb ga ik aan het tweede deel beginnen!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nou lekker aardig zijn we vandaag weer.. -_-'


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik heb gelezen & reactie gepost
    :o ik ben wel lief hoor ^^


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    ik heb gelezen & reactie gepost
    :o ik ben wel lief hoor ^^


    Teminste een lief persoon! x3333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    yay ;D
    ik ben lief, en degene die dit lezen & geen reactie achterlaten of de quiz niet doen, NIET !(yeah)


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !