• Ik wil een nieuwe serie maken maar ik weet niet waarover ,,heeft iemand een idee voor me??
    Xx


    Crack a bottle

    Is iedereen ideeloos vndaag fso??


    Crack a bottle

    Tjee ,,lkkr veel reactie's ¬¬
    Dat word egt een interesante serie soo hoar ¬¬
    Allemaal lege pagina's xD


    Crack a bottle

    Ik heb er denkik wel 1 :]
    Ik heb er altijd wel een xD

    Wat leuk zou zijn is als je een verhaal maakt dat Dat de twin zo plots verander is en dat Tom niet de Player is , Maar Bill! Ö

    Niemand meer??


    Crack a bottle

    ¬¬


    Crack a bottle

    jua, ik heb misschien wel een idee,
    ik was daarstraks de aardappels aan hetschillen en toen hoorde ik het leidje op de radio
    owner of a lonley heart, owner of a broken heart
    je kan het gebruiken als titel, misschien dat het jou op ideeën brengt, ikweet niet of je hier eel aan hebt ..


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Ik heb wel een idee denk ik.

    *Idee komt er aan.*


    ok

    Een meisje is een Tokio Hotel hater. Een extreme, ze spreekt op internet af met mensen om een Anti Bill dag te organiseren enzo. Ze hebben zelfs al wat meisjes in elkaar geslagen hiervoor.. Op een dag wordt het meisje, dat de baas van de club was, aangereden door een bus. De tourbus, ja je raadt het al, van Tokio Hotel. Ze komt in het ziekenhuis terecht, en wat blijkt, ze heeft een hersenschudding gekregen. Het meisje herrinnert niets meer, en wordt wat close met [Maakt niet uit wie, Bill, Tom, Georg, Gustav] Want die waren natuurlijk met haar in het ziekenhuis. Na een lange relatie van een jaar, komt ze er langzamerhand achter dat ze hater was. Ze heeft haar clubje in de steek gelaten. Al haar vriendinnen die nu hartstikke boos op haar zijn.



    Dit verhaal kan bij sommige bekend komen, omdat ik dit verhaal eerst wilde maken met een vriendin.x3 Ik had er een topic over gemaakt welke het leukste was, deze kreeg dan wel de meeste stemmen, maar toch hebben we voor een andere gekozen.:3


    ok

    Whaa ,, Met al jullie GENIALE ideeën heb ik bijna een goed idee.. Ik gaa se gwn lkkr alemaal door elkaar mixxen :P


    Crack a bottle