jah,
dat mens doet zo haar best om populair te zijn bij jongeren,
(wtf,rare zin)
en dan vind je op youtube zo iets:
http://www.youtube.com/watch?v=75FHaGG4a08&feature=related
ik vond het eerlijk gezegd wel lachwekkend....
-
4 maart 2011 - 20:024 maart 2011 - 20:04
Waarom is dit een belediging voor LG? Opzich moet LG blij zijn dat mensen haar liedje opnieuw coveren. Dit is heel erg mooi!
Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
4 maart 2011 - 20:05Ik snap jou niet, lol. Je noemt Gaga een 'mens' en dan noem je deze cover een belediging, haha :')
Hope goes lost but never dies.
4 maart 2011 - 20:06Ik vind het geweldig mooi. Hoezo is dit nou weer een belediging? Er is geen groter compliment voor een artiest dan gecovered worden, en dan helemaal een waarschijnlijk helemaal herschreven stuk voor klassieke muziek, waar HAAR muziek van af stamt. Ik vind het een beetje belachelijk dat je dit als een belediging ziet.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
4 maart 2011 - 20:07Belieburx schreef:
Waarom is dit een belediging voor LG? Opzich moet LG blij zijn dat mensen haar liedje opnieuw coveren. Dit is heel erg mooi!
dude,
wat heb jij met klassieke muziek?4 maart 2011 - 20:08Ik vind het echt práchtig gedaan, ik snap niet wat jij er beledigend aanvind, ik zou het eerder als een groot compliment zien!
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
4 maart 2011 - 20:09kissbiebz schreef:
(...)
dude,
wat heb jij met klassieke muziek?
Ik ben je dude niet. (':
Hoezo heb ik iets met klassieke muziek? Kijk naar de andere reactie's, die zijn net als die van mij. Ik hoef niets met klassieke muziek te hebben, om iets mooi te vinden.Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
4 maart 2011 - 20:09Armistice schreef:
Ik vind het echt práchtig gedaan, ik snap niet wat jij er beledigend aanvind, ik zou het eerder als een groot compliment zien!Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
4 maart 2011 - 20:09Courtesan schreef:
Ik vind het geweldig mooi. Hoezo is dit nou weer een belediging? Er is geen groter compliment voor een artiest dan gecovered worden, en dan helemaal een waarschijnlijk helemaal herschreven stuk voor klassieke muziek, waar HAAR muziek van af stamt. Ik vind het een beetje belachelijk dat je dit als een belediging ziet.
Inderdaad!4 maart 2011 - 20:11Belieburx schreef:
(...)
Ik ben je dude niet. (':
Hoezo heb ik iets met klassieke muziek? Kijk naar de andere reactie's, die zijn net als die van mij. Ik hoef niets met klassieke muziek te hebben, om iets mooi te vinden.
Ook hier sluit ik me bij aan :')4 maart 2011 - 20:11Ik snap neit wat er zo lachwekkend is?
Die mensen zijn supergoed, dat dat soort muziek jouw niet aanstaat betekend niet dat het een belediging voor Lady Gaga is.
Ik zou blij zijn als iemand zoiets zou doen.Me so good.
4 maart 2011 - 20:12Courtesan schreef:
Ik vind het geweldig mooi. Hoezo is dit nou weer een belediging? Er is geen groter compliment voor een artiest dan gecovered worden, en dan helemaal een waarschijnlijk helemaal herschreven stuk voor klassieke muziek, waar HAAR muziek van af stamt. Ik vind het een beetje belachelijk dat je dit als een belediging ziet.
4 maart 2011 - 20:184 maart 2011 - 20:20Een belediging? Sorry, maar ik zou het als artiest een eer vinden als mensen mijn nummers coveren en al helemaal als het een andere genre is.
En dit is juist een manier om jongeren te laten zien dat klassieke muziek niet saai is, maar ook verfrissend kan zijn.Today will be Girl's Day party with you~
4 maart 2011 - 20:22Ik vind dat geen belediging, het is juist een goed teken als je gecoverd wordt. Bovendien vind ik het heel erg mooi. (:
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
4 maart 2011 - 20:24