• Hallo mensen! Ik heb net het nieuwste pokemon spel gekregen en ik ben er nu al verslaafd aan! Ik hoop dat andere mensen het ook hebben zodat we tips en andere weetjes kunnen uit wisselen.


    I'll help you, if you need me.

    Ik ga 'm zo ophalen bij de gamestore! : DDD
    Mn zus en ik doen al sinds november research voor de beste pokemon, beste teams, wat we nodig hebben voor gyms enzo, echt heel erg, haha

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 14:01 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Gaaf, misschien toch eens downloaden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben daar echt al een jaar naar uit aan het kijken ;x Hoe duur is hij? Want ik ga hem denk ik morgen kopen ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb hem gereserveerd, hij kost ongeveer 40 euro. Ik heb al vier pokemon! Oshawott, Purrlion, Lillipup en nog een soort roze olifantje.


    I'll help you, if you need me.

    Courtesan schreef:
    Ik ben daar echt al een jaar naar uit aan het kijken ;x Hoe duur is hij? Want ik ga hem denk ik morgen kopen ='D


    40 euro per stuk. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    vogeltje3 schreef:
    Ik heb hem gereserveerd, hij kost ongeveer 40 euro. Ik heb al vier pokemon! Oshawott, Purrlion, Lillipup en nog een soort roze olifantje.


    Munna! :'D.
    Ik ga mn Tepig Plum noemen :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    40 euro per stuk. (:


    Dat valt nog mee dan, ik herinner me nog dat de nieuwe spellen standaard 50 euro waren ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat valt nog mee dan, ik herinner me nog dat de nieuwe spellen standaard 50 euro waren ='D


    Wauw, serieus? Ik kocht mn spellen altijd voor maar 30 euro, in zo'n winkeltje die super onbekend was, hahaha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Wauw, serieus? Ik kocht mn spellen altijd voor maar 30 euro, in zo'n winkeltje die super onbekend was, hahaha


    Ja man D: Die dingen waren altijd een fortuin. Lang leve de gameboy nog (krul) Al waren die spellen wel geniaal -bezit letterlijk alle pokemon spellen die er uitgebracht zijn-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ja man D: Die dingen waren altijd een fortuin. Lang leve de gameboy nog (krul) Al waren die spellen wel geniaal -bezit letterlijk alle pokemon spellen die er uitgebracht zijn-


    Het was soms wel duur, maar het was het waard. Haha, je bent net mn zus, die heeft ze ook allemaal D;
    Alleen ik ben nu wel mooi 80 euro kwijt, ik heb de Black version voor mn zus gekocht, en ik heb de White version voor mezelf gekocht, in ruil dat zij mn schoenen kocht. Maar tis het waard n_n.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Het was soms wel duur, maar het was het waard. Haha, je bent net mn zus, die heeft ze ook allemaal D;
    Alleen ik ben nu wel mooi 80 euro kwijt, ik heb de Black version voor mn zus gekocht, en ik heb de White version voor mezelf gekocht, in ruil dat zij mn schoenen kocht. Maar tis het waard n_n.


    haha, een vriendin en ik gaan allebei de andere versie kopen, zodat we pokemon voor elkaar kunnen vangen, die in de ene versie wel voorkomen, maar in de ander niet. Het is gewoon slim om het zo te doen :Y) Ik wil ook white, die pokemon op de voorkant vind ik mooier :Y)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 14:17 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    haha, een vriendin en ik gaan allebei de andere versie kopen, zodat we pokemon voor elkaar kunnen vangen, die in de ene versie wel voorkomen, maar in de ander niet. Het is gewoon slim om het zo te doen :Y) Ik wil ook white, die pokemon op de voorkant vind ik mooier :U)


    :facepalm: Ik vind de pokemon op Black eerlijk gezegd mooier, maar mn zus wou heel graag Black, en in White zaten allemaal Pokemon die ik graag wou hebben, haha. En op het einde ruilen we de legendary's gewoon om, omdat ik die van haar wil, en zij die van mij, haha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    :facepalm: Ik vind de pokemon op Black eerlijk gezegd mooier, maar mn zus wou heel graag Black, en in White zaten allemaal Pokemon die ik graag wou hebben, haha. En op het einde ruilen we de legendary's gewoon om, omdat ik die van haar wil, en zij die van mij, haha


    Haha, wishfull thinking. Ik ging heel lang denken over welke versie ik wilde, en ik wisselde steeds, dus die vriendin werd een beetje gek van me volgens mij ='D Toen gingen we uiteindelijk toch over op ons originele plan, zij black, ik white, want zij wilde eigenlijk ook liever black ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    aaawww nu wil ik het ook, nou ik ben toch volgende week jarig ik weet al wat ik g akopen van me geld xD


    What is youre favo scary movie?

    Courtesan schreef:
    (...)

    Haha, wishfull thinking. Ik ging heel lang denken over welke versie ik wilde, en ik wisselde steeds, dus die vriendin werd een beetje gek van me volgens mij ='D Toen gingen we uiteindelijk toch over op ons originele plan, zij black, ik white, want zij wilde eigenlijk ook liever black ='D


    Haha, maar me zus vindt me nu racist, -________-.
    En ze zou hier al een uur geleden moeten zijn om de spellen op te gaan halen, maar ze is er nog steeds niet %$#@*&^ -_-


    I hope heaven needs you more than I do now.