• Hieronder staat de link van de volledige scene -uit HP 6- hoe dat Harry Draco verwond. Tell me what you think about it! (flower)
    Potter, I gonna kick your ass if you touch Draco ever again :@
    Ik moet altijd traantjes laten bij die scène (huil)

    http://www.youtube.com/watch?v=YQhWD130NyU&feature=related


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik snap eigenlijk niet waarom Harry Draco zo verwond.
    want draco deed niks hij was bang en wilde even alleen zijn...
    harry is ook zo nieuwschierig!!!!
    en dan vind Harry het gek dat draco hem aanviel (ik zou het ook doen als ik bespied word)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nou er zat 19 jaar tussen en in 19 jaar kan er heel wat gebeuren =3


    =

    Chamassa schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom Harry Draco zo verwond.
    want draco deed niks hij was bang en wilde even alleen zijn...
    harry is ook zo nieuwschierig!!!!
    en dan vind Harry het gek dat draco hem aanviel (ik zou het ook doen als ik bespied word)


    ik snap Harry wel. Hij wist de uitwerking van de spreuk niet.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    ik snap Harry wel. Hij wist de uitwerking van de spreuk niet.


    ja.. als je niet weet hoe iets werkt moet je het ook niet doen :) (laat staan uitproberen als het in een onbekend spreukenboek staat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    (...)

    ja.. als je niet weet hoe iets werkt moet je het ook niet doen :) (laat staan uitproberen als het in een onbekend spreukenboek staat)


    Dat was ook niet slim, maar Harry is gewoon veels te nieuwsgierig. Ik vind dat wel schattig :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Believers schreef:
    (...)

    Tja, je moest met diegene trouwen die je wou. -sorry kwam bij mij op, no offence-


    Dat was in de middeleeuwen zo, niet in de jaren '90. Ik denk dat J.K. gewoon dacht van: Ja, ik kan hem toch echt niet met Park laten opdraaien? Ik zal hem wel bij Astoria zetten.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:53 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Dat was in de middeleeuwen zo, niet in de jaren '90. Ik denk dat J.K. gewoon dacht van: Ja, ik kan hem toch echt niet met Park laten opdraaien? Ik zal hem wel bij Astoria zetten.


    Da's waar, J.K. Rowling had Park gebasseerd op een meisje dat ze totaal niet afkon en later heeft ze besloten 'daarmee kan ik Draco toch niet laten trouwen' maar eigenlijk die Astoria staat mij ook niet aan ;)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Da's waar, J.K. Rowling had Park gebasseerd op een meisje dat ze totaal niet afkon en later heeft ze besloten 'daarmee kan ik Draco toch niet laten trouwen' maar eigenlijk die Astoria staat mij ook niet aan ;)


    Astoria, tjah, die valt eigelijk best mee denk ik. Ik vind het jammer dat we zo weinig over haar weten, dan had ik een betere mening over haar kunnen hebben.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Astoria, tjah, die valt eigelijk best mee denk ik. Ik vind het jammer dat we zo weinig over haar weten, dan had ik een betere mening over haar kunnen hebben.


    Ze is vast wel lief voor Draco :)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ze is vast wel lief voor Draco :)


    Ja, dat heeft hij wel verdient. En Park heeft lekker niemand :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Ja, dat heeft hij wel verdient. En Park heeft lekker niemand :Y)


    echt? ;'D
    Astoria zat trouwens bij het vriendinnen groepje van Park 8'D


    =

    Ik vind het zielig voor Draco.

    Kill potter.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Dat was in de middeleeuwen zo, niet in de jaren '90. Ik denk dat J.K. gewoon dacht van: Ja, ik kan hem toch echt niet met Park laten opdraaien? Ik zal hem wel bij Astoria zetten.



    Het was een grapje.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)


    Het was een grapje.


    Woops, sorry, dat viel dan blijkbaar niet echt op (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    echt? ;'D
    Astoria zat trouwens bij het vriendinnen groepje van Park 8'D


    kijkt snel op harry potter wikipedia

    Very little is known of what happened to Pansy after the Second Wizarding War or her later life, but what is known is that Pansy did not end up marrying her adolescent boyfriend, Draco Malfoy, who unlike her had a change of a heart during the war.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]