• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet op scholen meer aandacht worden besteedt aan het nieuws

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens en oneens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lawrence schreef:
    Bij ons op school doen ze er niks aan. Eens dus.
    Maar het iedere school is anders.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Miauw schreef:
    Eens, daar werd bij mij op school nooit aandacht aan besteed. En ik vind dat het wel meer zou moeten.


    Shoganai i ne~

    Oh mijn god, nee. Ik word er nu al mee doodgegooid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens, ik heb geen behoefte aan nog meer informatie waar ik me niet voor interesseer. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wel eens denk ik?
    Bij ons op school hebben we dat niet,, miss wel handig lykt me.

    Ik vind van wel, hoewel je bij Nederlands dat soort dingen soms wel meekrijgt. Maar sowieso zou ik er al op basisscholen al mee beginnen, als je in groep acht zit ben je heus oud genoeg om nieuws te begrijpen en op te nemen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eens. Maar bij ons wordt dat nu wel al gedaan =) krijg om de twee weken test over de actualiteit.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    KingJonghyun schreef:
    Oneens, ik vind dat de kinderen en ouders zelf moeten bepalen of ze het nieuws willen volgen. En wat voor een les wil je er dan van gaan maken?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    gebeurd bij mij al


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eens het is belangrijk dat je weet wat er in e wereld gebeurd. Ik moet altijd het journaal kijekn en ik lees zefl ook de rkant en ik merk dat ik eht interesant vind en zo hebben we nog minder les(hoera)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    eens.