• Wanneer is het have got en waneer have?
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Volgens mij is het zelfde? :3 ik gebruik altijd have, maar ja, volgens mij mag je ook have got gebruiken.


    Destroy what destroys you.

    Stray schreef:
    (...)

    zij snapt het toch niet dus misschien kan iemand het beter zo uitleggen? Niet iedereen vind google fijn dus misschien moet je ophouden met telkens google roepen.
    jup:Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik had 2 goede sites neer gezet.
    Als ej dat leest snap je het wel en je
    moet even klagen bij je docent of
    daar navragen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    ik had 2 goede sites neer gezet.
    Als ej dat leest snap je het wel en je
    moet even klagen bij je docent of
    daar navragen.
    Ja oke. Maar ik heb morgen pw dussjaa xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) en wanneer moet het perfect en wanneer niet?

    Misschien kan ik het beter zo uitleggen:
    I've got a dog.(have got). Dit betekend: Ik heb een hond gehad.
    I've a dog. (Have) Dit betekend: Ik heb een hond.

    Have got is heb gehad (verleden tijd dus) en Have is heb, Tegenwoordige tijd dus(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarom zit iedereen te zeggen dat 'have got' verleden tijd is?! What the fack man, dat is helemaal geen verleden tijd.

    Abruzzi schreef:
    Waarom zit iedereen te zeggen dat 'have got' verleden tijd is?! What the fack man, dat is helemaal geen verleden tijd.
    daarom dat dacht ik ook ;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)daarom dat dacht ik ook ;o

    Ik weet dat je niet meer met Google wilde enzo, maar deze site gebruikte een vriendin van mij heel vaak voor engels :')