• GUTE NEUIGKEITEN FÜR ALLE DEUTSCHEN FANS!
    Das Dortmund Konzert am 31.03.2008 musste wie viele andere auch wegen Bills Stimmbändererkrankung ausfallen. Aber nun können alle Fans aufatmen: es wird ein Nachholkonzert geben! Die Show in der Dortmunder Westfalenhalle findet nun am 13.06.2008 um 19.30h statt! Alle gekauften Tickets behalten ihre volle Gültigkeit. Ihr könnt also einfach mit eurem bereits gekauften Ticket die Show am 13.06. besuchen!

    Bill geht es inzwischen besser, auch wenn es nur kleine Schritte sind, ab jetzt darf er endlich wieder sprechen! Sein erstes Wort war ein "Ahhh" ;) und dann hat er ganz vorsichtig und leise "1,2,3,4..." gezählt. Bill darf aber vorerst nur wenige Worte am Stück reden und muss dann wieder eine lange Pause machen. Das Beste daran ist - seine Stimme klang ganz klar! Die nächsten Wochen wird er regelmäßig zum Stimmtraining gehen und quasi noch einmal neu sprechen lernen.

    Wir halten euch auf dem Laufenden!

    oke! het gaat gewoon weer goed met hem :)
    gelukkig, en ook fijn voor de Duitse fans dat het concert wel doorgaat! :)
    hoe schattig (baby)
    hij durft niet echt te praten, cute!
    veel beterschap Bill! (flower)


    Träume sind wirklich!!

    yeah!!

    trouwens, nergens staat dat hij niet durft te praten. Darfen betekent niet durfen


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    darfen is willen ;)


    BAM!

    darfen is kunnen!


    It's heavy but you are not the only one

    Mensen, niet denken dat je Duits praat als je het niet kunt: Dürfen betekent MOGEN als in 'mag ik een nieuw mobiel?' Dat wordt dus vertaalt als 'Darf ich einem neuen Handy?' (Naamvallen weet ik niet helemaal zeker xD Doe het meestal op gevoel) En ik ben hier ZEKER van, vraag het maar aan mensen die wél Duits kunnen praten.

    Edit: laten we weer back ontopic gaan ^^



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: door mijzelf, om de edit erbij te zetten...)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    als hij maar zo weinig zegt, doet hij dit omdat hij niet teveel DURFT te praten :P
    hij zou het natuurlijk wel willen, want iedereen weet hoe graag Bill praat! :)
    dussss.
    en natuurlijk weet ik ook dat durfen geen durven is :P
    het is idd mogen! :)


    Träume sind wirklich!!

    Zie je?? ^^ Tja, de mensen hier boven me moeten wss nog een jaartje of wat langer Duits studeren, na drie jaar weet je dat soort dingen wel.

    Maar het is ook zo dat hij nog niet veel MAG praten :P Hij mag hoogstens 2 a 3 minuten lang achter elkaar praten, en daarna moet dat mooie mondje van hem weer dicht ^^ Weet niet of zijn situatie nu al wat verbeterd is, maar ik hoop het wel voor hem, aangezien ik gehoord heb dat hij ongeveer net zo'n talk-a-holic is als ik ben. Echt, als ik 10 dagen niet zou mogen praten, zou ik doood gaan :|


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ja, idd. als hij zou mogen praten zou hij dat ook zeker doen :P
    ik vind hem egt zo'n schatje :)
    dat ie zo voorzichtig is enzo..
    how sweet! :)


    Träume sind wirklich!!

    whaha allemaal verschillende vertalingen van 'darfen'
    het is idd mogen ;-)

    het is trouwens de dag vóór ONS concert! dus alsjeblieft jungs, doe een beetje rustig aan zodat je de volgende dag écht los kan gaan (A)

    Ik zou dat niet volhouden... 10 dagen niet praten... XD Maar goed, ik hoop dat ons Billeke weer snel tiptop in orde is en dan GENOEG RUST NEEMT voordat het nog een keer gebeurt :S maaja... je kent Bill... Die gaat vast weer veel te snel zingen :S:S:S

    Ohw, die springt nu op en neer terwijl hij Nena luistert en gigantisch hard meezingt ^^.

    [/spam]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Kzie em da al doen xD


    Don't be a drag, just be a queen.

    WTF zoo SNEL:O
    vind het ni zo goe...Hij voelt zich zo schuldig, en wil wars alles nu op zzon snel Tempo gaan doen,ma hij moet zich ni schuldig voelen, hij overwerkt zichzelf gwn...Als hij nu weer zo doorgaat, krijgt hij binne de kortste kere WEER stemprobleme
    Kwou da BIll lievr ff w8, en ng wa concerte annuleert, dan nu zichzelf te ovrspanne, en trg ziek te maken:S
    ...
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    ik had dat ook gelezen maar in het nederlands:
    Tokio-Bill na de stembandoperatie - Zijn eerste woord was "Ah"

    Tokio-Hotel-fans kunnen weer opgelucht ademhalen, zanger Bill Kaulitz mag namelijk tien dagen na zijn stembandoperatie eindelijk weer praten!

    Manager en producent David Jost: "Bill heeft geen spreekverbod meer, maar hij zal wel eerst heel weinig en zeer voorzichtig en vooral zacht moeten praten. Telefoneren mag Bill ook niet."

    En daarnaast komt hij gelukkig al weer een beetje uit zijn woorden! Jost tegen Bild: "Het eerste dat Bill heeft gezegd, was een zachte, maar duidelijk hoorbare "Ah" en dat heeft hij dan heel voorzichtig drie keer achter elkaar herhaald.

    Hoewel het er goed voor hem uitziet, moet de achttienjarige helemaal opnieuw leren spreken, stapje voor stapje. Zijn manager: "Bill mag op het moment niet langer dan 2 tot 3 minuten achter elkaar praten."

    Daarnaast is er eindelijk een lichtpuntje voor de Tokio Hotel-fans; het vanwege de operatie afgezegde concert in Dortmund zal zoals het er nu uitziet op 13 juni 2008 worden herhaald. Dat heeft het management van de band op donderdag bevestigd.

    ik had dus gehoord dat de operatie gelukt was en daarna hoorde ik dat er toch iets fout was gegaan en dat zijn stem waarschijnlijk nooit meer normaal word :|:O:|:O maar dat is dus nie waar kan iemand mij dat even uitleggen :$

    BILL snel beter worden maak je nie teveel zorgen om je fans jou gezondheid is veel belangrijker (H)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 15:15 ]

    ik had dus gehoord dat de operatie gelukt was en daarna hoorde ik dat er toch iets fout was gegaan en dat zijn stem waarschijnlijk nooit meer normaal word :|:O:|:O maar dat is dus nie waar kan iemand mij dat even uitleggen :$

    BILL snel beter worden sgatjuh maak je nie teveel zorgen om je fans jou gezondheid is veel belangrijker (H)


    Nouja Koen en Sander.. van de koen en sander show op 3 fm.. (luister ik iedere dag als ik aan het werken ben (A)..) Vonden het leuk om is even iedereen in de zeik te nemen dus zeiden ze voor de lol bij de katogorie' En dit komt niet in de koen en sanders show:'De operatie is mislukt en zijn stem is nooit zelfde blabla.. hoe moet da tnu met al die wanhopige duizende meisjes..' En toen een evil lachje xD:p.. niet geloven wat nederlandse media zeggen.. die zijn nog bijna onbetrouwbaarder als de duitse en dan is het toch wel echt erg! xD

    x, kirsten


    Wie du mir, so ich dir.