• Kun je vragenlijsten ook weer verwijderen?D: Ik heb er ooit een ingevuld, voor de lol. Maar ik wil ze niet op mijn profiel hebben. Toen heb ik gezocht, maar ik kan nergens verwijderen vinden?
    En als dit niet aan mij ligt, maak ik van deze vraag een suggestie: Een 'verwijder je vragenlijst' knopje!(nerd)

    Edit: Yeah! Gevonden dankzij Square. Mijn leven is compleet._O_

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 15:17 ]


    everything, in time

    Daar kan ik spijtig genoeg geen antwoord op geven. Ik heb zelf nog geen vragenlijst ingevuld.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Daar kan ik spijtig genoeg geen antwoord op geven. Ik heb zelf nog geen vragenlijst ingevuld.


    Same here^^
    Ik weet niet eens wat je bedoelt:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je moet klikken op Vragenlijsten invullen. Dan krijg je een lijstje met al je ingevulde vragenlijsten, en daar staan die bekende prullenbakjes achter. Beetje lastig om te vinden, maar het kan dus wel. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lawrence schreef:
    (...)

    Same here^^
    Ik weet niet eens wat je bedoelt:Y)


    Je ziet dat ook niet op je profiel als je er geen hebt gemaakt/ingevuld. Ga naar de mijne -profiel- en dan zo ergens boven het gastenboek, rechts zie je een wit balkje met -vragenlijsten-.
    En ik wil die daar nieeeeeeeeeet.D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Je ziet dat ook niet op je profiel als je er geen hebt gemaakt/ingevuld. Ga naar de mijne -profiel- en dan zo ergens boven het gastenboek, rechts zie je een wit balkje met -vragenlijsten-.
    En ik wil die daar nieeeeeeeeeet.D:


    Aah..! Ik zie het x].
    Wat is het nut daarvan? x'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    (...)

    Aah..! Ik zie het x].
    Wat is het nut daarvan? x'D


    No freaking idea. (cat)


    everything, in time

    Lawrence schreef:
    (...)

    Aah..! Ik zie het x].
    Wat is het nut daarvan? x'D

    Tja, wat is het nut van Blogs? Het is gewoon voor de lol, ofzo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Tja, wat is het nut van Blogs? Het is gewoon voor de lol, ofzo. (:


    Dat is waar(A)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.