Als ik ongesteld wordt voel ik nooit iets en ik ben het nu al 2 jaar x]
ik krijg helemaal geen pijn in mijn buik ofzo en het gaat bij mij na 4 a 5 dagen weer weg :'D
bij mij ligt het eraan. maar aangezien ik aan de pil ben. heb ik er ook geen last van. ik word het maandag, en vrijdags is het weer weg, dus ben nooit in het weekend ongesteld!
Ik ben jaloers O,o. Als ik ongesteld ben heb ik niet alleen buikpijn, maar ook rugpijn (wtf?) en daar krijg ik dan weer koppijn van. Ik kan er gewoon niet door slapen, en dat is dan met die andere dingen weer niet zo goed voor mijn humeur O,o
Ik heb er altijd last van.
Meestal een paar dagen ervoor word ik een beetje grieperig en dan de eerste drie dagen ga ik helemaal dood, maar daarna kan ik weer gewoon verder gaan.
Haha nou sorry dat ik je mooie droom moet verstoren. Maar dat had
Ik ook de eerste twee jaar, grote kans dat het in de toekomst wel pijn gaat doen. Gebeurt bij vele, eerste jaren voel je nauwelijks iets maar de jaren erna kan je gaan huilen
It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.
Baker schreef:
Haha nou sorry dat ik je mooie droom moet verstoren. Maar dat had
Ik ook de eerste twee jaar, grote kans dat het in de toekomst wel pijn gaat doen. Gebeurt bij vele, eerste jaren voel je nauwelijks iets maar de jaren erna kan je gaan huilen
aaahw,.. ik hoop van niet,..
vind het wel best zo xd