• Als ik ongesteld wordt voel ik nooit iets en ik ben het nu al 2 jaar x]
    ik krijg helemaal geen pijn in mijn buik ofzo en het gaat bij mij na 4 a 5 dagen weer weg :'D

    Alsof het een normale week was :'D

    dus wees jaloers Gna Gna (krul)


    =

    ik heb er ook geen last van :Y)


    Only those who listen can hear

    ik heb er meeegga veel last vn,..
    en soms bn ik iets vn 2 weke ofz,..
    mr pijnstillers werken niet bij mij DD:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat had ik de eerste paar jaar ook maar sinds nu ongeveer anderhalf jaar heb ik er soms heel erg last van (en ik ben het dus al 7,5 jaar) maar gelukkig is het bij mij maar 4 tot 5 dagen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 14:31 ]


    dream, dare, fly!

    Ik ben ongeveer 4 jaar ongesteld en al 3 jaar aan de pil, alleen ik blijf elke x rug en buikpijn houden. En ik ben het altijd 7/8 dagen :l


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ruilen? D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben meestal ongeveer een week ongesteld en heb dan altijd enorm veel hoofd- en buikpijn. En natuurlijk heb ik last van m'n rug. Pff. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb ook geen last van mijn regels.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ook ik slik de pil. En hoewel het de pijn wel iets verlicht, word ik er soms nog steeds letterlijk ziek van.D:


    everything, in time

    Ik slik nu de pil, omdat ik voorheen echt zoveel buikpijn had, dat ik soms gewoon thuis moest blijven. En ik verloor ook best veel bloed, niet te veel, maar wel veel. Dat is nu ook minder. Ik heb nog steeds wel buikpijn, vervelende krampen en steken, maar niet meer dat ik thuis moet blijven (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb ook altijd nergens last van ;D
    Best chill eigenlijk xd


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nolanverse schreef:
    Ik ga over mijn nek van de pijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mercurial schreef:
    Ik ben meestal ongeveer een week ongesteld en heb dan altijd enorm veel hoofd- en buikpijn. En natuurlijk heb ik last van m'n rug. Pff. (krul)


    Je wordt oud (krul)

    GnaGna hahaha x]


    =

    Dan heb je geluk (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij mij is het wisselend. De ene keer merk ik er niets van en de volgende keer kan ik wel janken van de pijn zoals nu
    En meestal is het 5 dagen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wees maar jaloers op mij, ik word maar 1x in de 4 maanden ongesteld en voel er niets van want ik slik me suf aan paracetamol(cat)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 16:01 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42