• Zo ja, zouden jullie de nieuwe quiz voor mij willen maken als ik het eerste deel heb? Anders ga ik hem niet maken!
    Het verhaal:


    De zestienjarige Yuni heeft het sinds haar 15 niet makkelijk, het ene na het andere probleem komt in haar leven terecht. Het is zo een warboel, dat ze niet weet wat ze moet doen. Zelfmoord speel al langere tijd een rol in haar gedachten, zo zou alle ellende kunnen stoppen... Maar op een dag komt ze Norah tegen, zij beweerd dat ze haar terug in de tijd kan sturen, zodat ze alles terug kan draaien. Natuurlijk neemt Yuni dit aanbod aan, maar wat als ze om weer gelukkig te worden ook de fijne en leuke dingen in haar leven moet veranderen?

    Ik weer nog niet of Tokio Hotel erin voor gaat komen, maar dat merk je vanzelf. Ik zal iedereen die positief op dit topic reageerd een berichtje sturen als het eerste deel er is!

    Ik heb net het eerste deel geschreven, ik zoek nog een titel en wat meer reacties op deze topic en dan zet ik hem erop!


    Xx Say

    Het eerste deel is er inmiddels:

    http://www.quizlet.nl/quiz/214394/ltfont-colorblackgtrepeating-my-life-would-it-be-better-oneltfont-colorblackgt/


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wel orgineel. Zopek je nog rollen ofzo?

    wiej, ik ben benieuwd ;D ^^


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Wel orgineel. Zopek je nog rollen ofzo?


    Weet ik nog niet, denk dat ik eerst het eerste deel maak, en misschien kleine rolletjes doe met namen van mensen hier op Q.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Meer mensen? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jah k maak hem cker men Poepertjj het is mega

    origineel dus cker doen

    x33


    A. ikmisje.

    ja, erg orgineel!

    Lijkt me leuk:D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja echt doen !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Het eerste deel is er!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...