• Alles mag,alleen moet hij wel al een aantal delen hebben, aan de Nederlandse spelling voldoen en origineel zijn.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Mss vind je die van mij wat?

    Ping schreef:
    Mss vind je die van mij wat?

    Ouuuuuh, een Alexstory.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    The war of Quizlet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat dacht je van The Potters? Hij gaat dus over Harry Potter, ik schrijf iedere dag minstens één stukje en hij heeft al 184 delen, dus dan heb je wel wat te lezen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eh, mijn enigste story? Hij heeft al volgens mij iets van 39 delen met een minimum van 600 woorden per hoofdstuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    The other side of the rainbow
    -44 delen
    -Ongeveer 600 woorden per deel; soms 1000 of 500

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 9:01 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    http://www.quizlet.nl/stories/39640/my-life-as-a-normal-girl-on-a-normal-school-in-a-notnormal-world/

    hp-story over een meisje dat de eerste vier jaar op Beauxbatons gezeten heeft, en het vijfde jaar naar zweinstein komt (Ombers jaar, ghehe)
    61 delen, ongeveer 800 woorden per deel, ik activeer elke dag wel een stukje
    fantasy-romantiek-actie-humor...
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Gedoemd om te Vergaan

    11 Hoofdstukken, maar ik plaats ongeveer elke dag een hoofdstuk.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 19:19 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/
    Dit is geen tipysh dochter van voldie verhaal met als moeder bellatrix.
    er zit een heel verhaal achter + mysterie


    =

    http://www.quizlet.nl/stories/3363/afgelopen--even-heaven-is-hell-without-you-dm/
    Heeft 55 hoofdstukken en is afgelopen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Behind the mask :Y) Enjoy reading 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Afternoon Moon (Twilight Weerwolfen) !!!


    If you belive you can do it, you can do it,

    Het Doolhof:

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    Hij heeft nu 6 hoofdstukken, maar wel lange hoofdstukken (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    You're the only one who could help me {Seth Clearwater}

    heeft nu 3 hoofdstukken, maar ik heb er nog 9 klaarliggen en ik schrijf hele lange hoofdstukken! anders doe je bladwijzer en kijk je over twee weken, dan staan er al veel meer op waarschijnlijk!


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    I want you to swallow your pride and tell me you're sorry for that night ~ Bieber.
    51 delen dus dat zijn er wel al aantal.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse