• Is het niet handig om een Belgen Quizlet te maken ofzo? Aangezien er veel Vlamingen op deze NEDERLANDSE site zitten. En sommige zijn nog wel te vesrtaan hoor maar bij andere kan je het gewoon echt niet lezen.

    oke dit is pure tijdverspilling..
    belgen kunnen nederlands en nederlanders kunnen nederlands. vlaams is geen andere taal, tis gewoon een dialect^^.

    A dus je bedoeld eigenlijk dat de Belgen hier niet welkom zijn ofwat??


    Stop wishing, Start doing..

    A dus je bedoeld eigenlijk dat de Belgen hier niet welkom zijn ofwat??

    Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?
    L-E-Z-E-N

    Sluit topic maar want dit schiet niet op.'

    (...)
    Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?
    L-E-Z-E-N

    Sluit topic maar want dit schiet niet op.'


    je zegt wel; Aangezien er veel Vlamingen op deze NEDERLANDSE site zitten.

    is net alsof nederlanders niet op belgische site's zitten.

    (...)

    je zegt wel; Aangezien er veel Vlamingen op deze NEDERLANDSE site zitten.

    is net alsof nederlanders niet op belgische site's zitten.


    idd


    I need you like a heart needs a beat

    Quizlet is voor iedereen.

    Dus ook voor Belgen.

    :)


    It's heavy but you are not the only one

    Ohnee XD

    Kvind dat taaltjj zoo coool XD ghehe...klig helemaal dubbl als ik hun hoor praten (niet slecht bedoeld ffzow..niet dat ik jullie uitlach maar gwoon) Het klinkt...en als je het leest gewooon leuk! Duss kvind het geen probleem als het zoo blijft:)

    Whahaa xD
    Ik vind belgen hier best, een keer kreeg ik een mailtje omdat ik Zac beledigde, dat kon ik echt niet lezen o.o


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    maakt het uit als belgen geen nl quizzen willen maken moet je da niet doen en andersom ook!! quizlet is een site voor iedereen en zelfs al ga je in het arabisch schreiven dan maakt het niet uit want OF je maakt de quizzen OF je maakt ze niet dus neit zo zeiken!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Oh my god¬¬'

    Mensen het was gewoon een vraag hoor >.< dus ga Kim niet zo lopen afzeiken.Alleen ik vind het wel gezelliger hoor met de belgen,want hun zijn grappig&lief(A)dus we houden het gewoon bij dit:

    Doe gewoon aardig tegen elkaar&de Belgen blijven gewoon lekker,want Belgen zijn coewl^^


    Lalalalalalalala.

    x slotje