• Is het niet handig om een Belgen Quizlet te maken ofzo? Aangezien er veel Vlamingen op deze NEDERLANDSE site zitten. En sommige zijn nog wel te vesrtaan hoor maar bij andere kan je het gewoon echt niet lezen.

    dat is bij somige nl ook hoor dat je niet kunt lezen wat ze schrijven,want jullie gebruiken soms zo van die nl woorden die wij belgen niet gebruiken.

    en ik zaag daar toch ook ni over!


    I need you like a heart needs a beat

    dat is bij somige nl ook hoor dat je niet kunt lezen wat ze schrijven,want jullie gebruiken soms zo van die nl woorden die wij belgen niet gebruiken.

    en ik zaag daar toch ook ni over!

    NL Worden zijn gewoon op deze site omdat het een Nederlandse site is. Dus zagen is gewoon zeuren en ni is niet. Wij maken gewoon worden af.'

    Niet boos bedoelt hoor.'

    (...)
    NL Worden zijn gewoon op deze site omdat het een Nederlandse site is. Dus zagen is gewoon zeuren en ni is niet. Wij maken gewoon worden af.'

    Niet boos bedoelt hoor.'


    zal wel zijn hoor,ik heb al verschillende quizen gemaakt van nl en bij somige hoe dat die schrijvenn.
    dat noem ik niet zinnen afmaken hoor!

    dus kijk eerst naar jullie nl's in plaats van naar ons belgen!


    I need you like a heart needs a beat

    Is het niet handig om een Belgen Quizlet te maken ofzo? Aangezien er veel Vlamingen op deze NEDERLANDSE site zitten. En sommige zijn nog wel te vesrtaan hoor maar bij andere kan je het gewoon echt niet lezen.


    wtf? dus belgen zijn de enige die niet kunnen typen ofwa? dat heeft gewoon te makn met de dialect enzo

    er zijn ook veel nl's die niet A.N. typn of gewoon andere woordn gebruiken ofzo!

    egt typische nl woorden versta ik soms ook niet hoor!

    mag ik het lekker vragen :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    wtf? dus belgen zijn de enige die niet kunnen typen ofwa? dat heeft gewoon te makn met de dialect enzo

    er zijn ook veel nl's die niet A.N. typn of gewoon andere woordn gebruiken ofzo!

    egt typische nl woorden versta ik soms ook niet hoor!

    mag ik het lekker vragen :Y)


    Daar heeft ze wel een punt, als wij willen kunnen wij ook gewoon praten hoor, ik heb bijna nooit door dat het een belg of nederlander is. Als je niet in dialect schrijft begrijp je bijna altijd alles


    Live life limitless.

    schat nee wnt al mijn vriendinnnen zijn bijne van enderland x'D


    *He's the one.

    schat nee wnt al mijn vriendinnnen zijn bijne van enderland x'D
    zo zit dat,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wat maakt dat nu weer uit of belgen op een nederlandse site zitten??
    oke niet iedereen praat hier AN fzo
    maar wij zitten toch ook niet te klagen als wij iets niet begrijpen fzo?

    Joa jij begrijpt dat!!


    *He's the one.

    wat maak het uit nederlander of een belg?? ik kan het allebij lezen en verstaan alleen sommige woorden van belgen snap ik niet nou en.. door deze site heb ik wel belgische vrienden gekregen en daar ben ik blij mee !!


    Nvt

    Sommige Belgische woorden snap ik ook niet. Maar als iemand bijv. 'zagen' zegt/schrijft weet ik wel wat daarmee bedoeld word. Maar om een Belgische Quizlet site te maken, is misschien wat overdreven...

    Ik snap sommige Nederlanders ook niet hoor!En je moet niet alle Belgen over èèn kam scheren, want er zijn er die heel goed nederlands typen!

    Laten we stoppen met al die vooroordelen ja?
    België en nederland zijn 2 verschillende landen met toevallig dezelfde taal. Alleen is de taal , in de 2 landen anders, kwa schrijven en soms van spreken
    Voor de belgen gaat het nederlands uit holland dus anders zijn
    en omgekeerd ook,
    zo is het, deal with it
    Wat heeft het nu voor zin om te zeggen dat de belgen geen nederlands kunnen
    of dat de nederlanders geen nederlands kunne,
    het is allebei ons moedertaal, dus we kunnen allebei nederlands...

    Laten we stoppen met al die vooroordelen ja?
    België en nederland zijn 2 verschillende landen met toevallig dezelfde taal. Alleen is de taal , in de 2 landen anders, kwa schrijven en soms van spreken
    Voor de belgen gaat het nederlands uit holland dus anders zijn
    en omgekeerd ook,
    zo is het, deal with it
    Wat heeft het nu voor zin om te zeggen dat de belgen geen nederlands kunnen
    of dat de nederlanders geen nederlands kunne,
    het is allebei ons moedertaal, dus we kunnen allebei nederlands...


    amen (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Laten we stoppen met al die vooroordelen ja?
    België en nederland zijn 2 verschillende landen met toevallig dezelfde taal. Alleen is de taal , in de 2 landen anders, kwa schrijven en soms van spreken
    Voor de belgen gaat het nederlands uit holland dus anders zijn
    en omgekeerd ook,
    zo is het, deal with it
    Wat heeft het nu voor zin om te zeggen dat de belgen geen nederlands kunnen
    of dat de nederlanders geen nederlands kunne,
    het is allebei ons moedertaal, dus we kunnen allebei nederlands...


    Alleen spreken ze soms om België en Nederland 1 land te laten worden xD