• haaj mensjes:O

    ik ben binnenkort jarig...
    maar ik weet niet wat ik wil doen met mijn verjaardag...
    k heb ongeveer iets van 13 mensen die ik uit wil nodigen..
    maar thuis hebben we niet echt heel veel ruimte!
    En het is nu een beetje koud om een tuinfeestje te geven.
    hebben jullie ideeën?
    en omdat t 13 zijn moet t ook niet al te duur zijn xD
    gosh wat een eisen :'$

    Kom maar met die ideeën :D


    Life is hard, just break it with your head <3

    Je moet gewoon zo'n verwarminkje huren met gasflessen enzo en een partytent opzetten. In de partytent zal het dan wel warm worden (: Beetje drank voor de warmte helpt ook altijd!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Disco 4 sure :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    een thema veel drank


    Some angels have no wings.

    Gewoon de woonkamer vol proppen xD
    en stapelen maar xD


    Love sheds light one the darkest of times

    beetje jammer dat meer dan de helft nog geen 16 is :P een partytent kan ook nog wel ja ;O


    Life is hard, just break it with your head <3

    Taime schreef:
    Gewoon de woonkamer vol proppen xD
    en stapelen maar xD


    haha hier passen geen 13 kindjes :P


    Life is hard, just break it with your head <3

    Nouja als je 16 wordt moet je niet al te veel drank kopen, we willen niet dat jij of je vrienden zich in ee coma zuipen. Je kan wel wat lichte drankje aanschaffen zoals bier, kriek en mss wel Breezer. Een glaasje cava kan leuk zijn om in het begin te schenken, want sommige flessen vind je al voor 3euro. Je kan warme hapjes voorzien zodat iedereen warm blijft en zoals eerder gezegd zou ik voor die party tent gaan. Dat kan echt lekker warm zijn met zo'n verwarmertje en je kan altijd enkele dekentjes bij de hand houden, moesten de mensen koud krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou gewoon twee bowlingbanen afhuren voor 3/4 uur. Dat is over het algemeen niet zo heel duur.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    verhuren ze wel tenten in maart? (A) ik zag net iemand die dat tot en met april niet doet enzo ;O

    meer ideeën? :D


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    verhuren ze wel tenten in maart? (A) ik zag net iemand die dat tot en met april niet doet enzo ;O

    meer ideeën? :D
    Er zijn altijd mensen die dat hebben. En ik ben ervan overtuigd dat ze dat doen, want je ziet het zo veel in alle seizoenen. Ik gaf nooit echt feestjes en nu gaan we altijd eentje gaan drinken met de verjaardagen, dus aan mij zal je wss niks meer hebben.
    Als je een garage hebt en die is groot genoeg kan je die altijd ombouwen als een feestzaal. :)
    Dat doen ook veel mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?