• Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt ;s
    En ik kom dus gewoon niet verder;x
    hulp is dus welkom..
    Ik ben zó slecht in het omschrijven van die dingetjes enzo, en mijn zus zou me helpen, maar die is dus weg en die komt pas om 11 uur terug en dan kan ik neit meer op mijn laptop en ik moet het morgen inleveren.
    Ik heb ook nog nooit een betoog gemaakt.. O.o
    maar is mijn argument voor mijn stelling goed? ;x

    Buitenlanders moeten verplicht een taaltest afleggen voordat ze mogen emigreren in een bepaald land.


    Buitenlandse kinderen moeten de taal van het land spreken waarnaar ze toe emigreren, want anders moeten ze eerst een aantal jaar taallessen volgen en zijn ze al erg oud voordat ze écht naar school kunnen gaan.

    Het wordt gemakkelijker geëmigreerde mensen te begrijpen.


    Me so good.

    Ehm... klinkt misschien een beetje racistisch, maar doe je VMBO/HAVO/VWO?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm... klinkt misschien een beetje racistisch, maar doe je VMBO/HAVO/VWO?

    VWO
    ...


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm... klinkt misschien een beetje racistisch, maar doe je VMBO/HAVO/VWO?

    Volgens mij doet VMBO geen betogen maken. Denk ik :'] Heb ik iig nooit gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij moeten wel betogen maken. :') -vmbo tl


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ok, dan zou ik het wel echt ietsjes gaan uitbreiden. Verklaar je nader, leg alles uit.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ok, dan zou ik het wel echt ietsjes gaan uitbreiden. Verklaar je nader, leg alles uit.

    Ik moet nog een/twee argumenten, een tegenargument en het tegenargument verkrachten ofzoiets zei mijn leraar.

    En het hoeft niet helemaal uitgebreid te zijn, het is mijn eerste betoog..
    dus erg streng zal hij denk ik niet zijn.


    Me so good.

    Wat ís een betoog eigelijk o.O


    Me so good.

    LOL, je hebt een mening over een actuele zaak en die ga je met een x aantal argumenten verdedigen. Je betoogt dus je standpunt -> probeert anderen van je gelijk te overtuigen. Je moet ook nog een aantal tegenargumenten verzinnen en die ontkrachten. Die tegenargumenten doe je vanuit het perspectief van de tegenpartij. Denk je dus in dat jij nu tegen je eigen stelling bent, verzin een aantal tegenargumenten en weerleg die.
    Voila, en je bent klaar :] Mazzel overigens dat je een schriftelijk betoog hebt, wij moesten ze allemaal presenteren en daar had ik zo'n gruwelijke hekel aan ><


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    LOL, je hebt een mening over een actuele zaak en die ga je met een x aantal argumenten verdedigen. Je betoogt dus je standpunt -> probeert anderen van je gelijk te overtuigen. Je moet ook nog een aantal tegenargumenten verzinnen en die ontkrachten. Die tegenargumenten doe je vanuit het perspectief van de tegenpartij. Denk je dus in dat jij nu tegen je eigen stelling bent, verzin een aantal tegenargumenten en weerleg die.
    Voila, en je bent klaar :] Mazzel overigens dat je een schriftelijk betoog hebt, wij moesten ze allemaal presenteren en daar had ik zo'n gruwelijke hekel aan ><

    ahaa,
    oeps, ontkrachten dus ;x
    dankje, nu snap ik tenminste wat ik moet doen:Y)


    Me so good.

    Ik heb hem helemaal veranderd;x

    Leraren moeten minder veel huiswerk opgeven

    Het is overduidelijk dat leerlingen op de middelbare school veel te veel huiswerk opkrijgen. Vroeger duurden de schooltijden ongeveer tot 2 uur. Nu soms tot 4 uur! In die twee uur tijd kunnen kinderen een deel van hun huiswerk maken, maar dat is vaak niet genoeg.

    Op een dag krijgen leerlingen soms van 7 vakken huiswerk op, soms al een groot deel voor de volgende dag. Ook word er op andere dagen heel veel huiswerk opgegeven.

    Leerlingen hebben hierdoor maar erg weinig vrije tijd, want na school moeten ze meteen huiswerk maken. In het weekend moeten ze meestal ook nog een groot deel van het huiswerk maken.

    Leerlingen zijn blij om eindelijk thuis te zijn na een lange dag school. Dan willen ze leuke dingen doen, geen huiswerk maken!

    Het is goed om veel huiswerk op te krijgen, zo leer je meer.

    Ik moet hem nog een beetje aanpassen;x


    Me so good.