• Hoi n,n

    Ik ben woensdag met zo'n 14 kinderen uit mijn klas gaan zwemmen. :] We waren dus in het buitenzwembad (heel klein ding hoor x3) en we waren dus aant kloten, opeens ging dat soort van "hek" naar beneden, en ik merkte het gelijk op. Ik ging dus al die kinderen roepen, en we gilden heel hard. x3
    Om het buitenzwembadje zat gras heen, dus klommen we de kant op & stonden met onze blote voeten op het gras. Toen ging er een deur open, -die van buiten naar binnen gaat & andersom natuurlijk- en zo'n vrouw zei, "alle NEDERLANDERS naar binnen!" dus wij keken haar onverschillig aan maar gingen toch naar binnen. "Waar slaat dit op?" en al dat gemopper door elkaar. Nou, ze zou het wel even uitleggen:

    "Die jongens daar, zijn franse toeristen, en zijn hier met school, om te studeren (ofzoiets). Maar nu zijn ze heel erg druk en maken ze veel kabaal en ze zorgen voor veel onrust in de glijbanen, maar als ik ze erop aanspreek, rennen ze weg voor me. Dus ik heb de (wel) nederlandse leider erbij gehaalt en eht gezegt. Nu is de deur dicht en kunnen ze niet wegennen." we knikten en bleven wat kloten, na een paar minuten kwamen ze naar binnen. mochten we weer zwemmen. n.n

    Sorry, moest dit even kwijt. Lul lekker mee. ;33


    xoxo


    -

    ik heb ook schijt aan fransen,terwijl dat da ni zou mogen

    ik heb ook schijt aan fransen,terwijl dat da ni zou mogen



    :]


    -

    LOL


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)


    :]

    ik eb familie in frankrijk

    (...)
    ik eb familie in frankrijk


    O, op die manier, ja.


    -

    (...)

    O, op die manier, ja.

    die mensen stinken, ik vind da eigenluk zijn ze achter-achter-neven en -nichten

    (...)
    die mensen stinken, ik vind da eigenluk zijn ze achter-achter-neven en -nichten



    Okai.


    -

    Ik haat fransen,... ik was er in mei op vakantie en ze denken meteen dat je een duitser bent en ze zijn allemaal hartsitkke onaardig :'( (ze haten duitsers) het enige goede aan FA was dat het daar vol ligt in de winkels met boekjes over TH