• Nou, en als je de band niet kent is het misschien evengoed wel leuk om te lezen (nerd). Een paar weken terug had ik een cadeautje opgestuurd naar die zanger en zijn vrouw. Een ketting en een konijnenmuts. Ik had er een briefje bij gedaan om ze te bedanken voor hun muziek en het intieme en prachtige acoustische concertje, een paar werken daarvoor. In dat briefje had ik gezegd dat ze wel een foto online moesten zetten, omdat ik wilde zien hoe het uit zou zien als ze hem op zouden hebben. Kijk ik vrijdag avond op hun facebook pagina, kom ik ineens allemaal foto's tegen van hen met mijn muts, ghehe.

    -Steve met mijn muts(nerd).
    Er stond ook echt heel schattig bij:'this is me in the backstage wearing the hat I got from Kirsten after the amersfoort gig (for my collection) Thanx! ...Greenz Sic.'
    -Tom en Maral.
    -Jenny, Tom en Maral.

    En nu ben ik gewoon vet trots op het feit dat ik die gegeven heb en dat ze er zo blij mee zijn haha. Iemand anders van hun crew vroeg me ook al of ik zo'n muts voor haar wilde gaan halen.

    Ik weet nog wel dat ik die avond thuiskwam van mijn werk. Ik had 13 uur gewerkt, was helemaal chagrijnig. En toen zag ik dit en toen was mijn hele avond weer helemaal goed (nerd).

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 11:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    wahahahaha awesome! En zeker ken ik ze.
    Maar die muts is dan ook echt awesome wahahaha!!!

    wel moet ik zeggen dat ik vaak niet echt kapot ben van steve zoals hij zich gedraagt etc...

    en binnenkort 4 maart of 6 maart ofzo wordt de concert van hun door sbs6 opgenomen he! :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Die muts blijft gewoon awesome! En die foto's ook =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sorenos schreef:
    wahahahaha awesome! En zeker ken ik ze.
    Maar die muts is dan ook echt awesome wahahaha!!!

    wel moet ik zeggen dat ik vaak niet echt kapot ben van steve zoals hij zich gedraagt etc...

    en binnenkort 4 maart of 6 maart ofzo wordt de concert van hun door sbs6 opgenomen he! :P
    I know, maar daar ga ik dus echt niet heen. :3. Ik was eerst ook niet echt kapot van hem maar nu ik hem al vaker van dicht bij meegemaakt heb, mag ik hem eigenlijk wel. Hij wordt heel erg vekeerd geinterpeteerd, terwijl hij net als ik vaak geen drol meent van wat hij zegt :Y). En ik dacht eerst ook van 'blergh, wat een arrogante fuckers', maar ze zijn echt zoo lief :3


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    I know, maar daar ga ik dus echt niet heen. :3. Ik was eerst ook niet echt kapot van hem maar nu ik hem al vaker van dicht bij meegemaakt heb, mag ik hem eigenlijk wel. Hij wordt heel erg vekeerd geinterpeteerd, terwijl hij net als ik vaak geen drol meent van wat hij zegt :Y). En ik dacht eerst ook van 'blergh, wat een arrogante fuckers', maar ze zijn echt zoo lief :3


    Ja maar ook bijv. die situatie onlangs met Luka, hij was zooow awesome o.o En hij zat de hele tijd maar kwaad over hem te lullen. Maar ik denk meer dat Steve het muziek te veel wilde veranderen, en Luka minder ofzo.

    --en ik ga ook niet naar die concert :'D--


    Ligt and Darkness are both very different..

    Vet man!
    Leuke muts XD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Haha vet cute ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorenos schreef:
    (...)

    Ja maar ook bijv. die situatie onlangs met Luka, hij was zooow awesome o.o En hij zat de hele tijd maar kwaad over hem te lullen. Maar ik denk meer dat Steve het muziek te veel wilde veranderen, en Luka minder ofzo.

    --en ik ga ook niet naar die concert :'D--
    Hmm ja nou, weet je wat het is. Niemand weet wat daar gebeurd is. De een zegt dit en de ander dat. Hij moest het kwijt en gooide het op het internet, niet zo slim idd, maar alsnog gaat het niemand iets aan denk ik. Want Luka is geniaal en geweldig, dat sowieso. Maar ook hij zal er vast wel een aandeel in hebben. Ik vind dat altijd zo erg als het naar buiten gebracht wordt, zodat anderen zich ermee gaan bemoeien. Want niemand weet gewoon wat er echt gebeurd is en dat zal ook nooit meer verteld worden denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    dat is gewoon awesome. ;3


    Life is a beautiful struggle

    haha wat leeeeuk, die hebben lopen kloten met een macbook volgens mij! XD


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    haha wat leeeeuk, die hebben lopen kloten met een macbook volgens mij! XD
    Ja :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahha supergaaf!


    Your make-up is terrible

    Decide schreef:
    Vet man!
    Leuke muts XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cool echt leuk. :P Ik ken hun muziek wel en vinden sommige nummers erg leuk. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Door jou ken ik ze :') Maar niet qua muziek.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Door jou ken ik ze :') Maar niet qua muziek.
    Stiekem zou je die muziek is op moeten zoeken. Aangezien je stiekem helemaal into elfjes enzo bent :3.


    Wie du mir, so ich dir.