• Weet er eigenlijk iemand hoelang Draco 'seeker' is geweest in Slytherin? Want dat was zo ineens in HP 2 en dan ploep nix meer


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ehm, ik dacht dat hij pas in Harry Potter en de Halfbloed Prins stopte met Quidditch, maar ik kan het fout hebben. (:

    2e t/m 6e volgens mij

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 23:00 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Je kunt ook zelf wat verzinnen he. Niemand die je daarop aankijkt (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ecstasy schreef:
    Ehm, ik dacht dat hij pas in Harry Potter en de Halfbloed Prins stopte met Quidditch, maar ik kan het fout hebben. (:


    Ja, zou wel logisch zijn aangezien hij wegging aan het einde van't jaar :)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Draco zat nog steeds bij het Quidditch team t/m met jaar 6 maar het was niet meer noodzakelijk voor de plot om dat te laten merken, dus heeft ze dat niet beschreven :')


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    Draco zat nog steeds bij het Quidditch team t/m met jaar 6 maar het was niet meer noodzakelijk voor de plot om dat te laten merken, dus heeft ze dat niet beschreven :')


    ze heeft zoveel niet beschreven... Ik eis een achtste deel! :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3