• Niet echt een heel belangrijke en nuttige suggestie, maar ik zelf vond hem wel leuk!
    Net zoals je kunt zien, wie er een abo op je story heeft. Leek het mij misschien ook wel leuk, als je kon zien wie jou een kudo heeft gegeven?
    Zo kun je niet alleen zien wie jou trouw kudo's geeft maar ook diegene bedanken! (:

    Ping schreef:
    Nee, want ik geef mezelf kudo's en dan zien de mensen dat, shht.

    ^^ Haha, dat doe ik ook. xD


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Confused schreef:
    (...)

    Hmm... Maar als dit ingevoerd zou worden, kun je toch ook als regel instellen, dat dit niet mag. En dat je anders een waarschuwing naar een mod kan sturen als dit wel gebeurd, lijkt mij? (Y: Net zoals met reclame wordt gedaan?

    Dat is waar, maar ik ben het wel met Confused eens. En als je al zo'n bericht hebt gekregen en je geeft de schrijver aan bij een mod, is de lol van het volgen van de story er waarschijnlijk ook wel af.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ping schreef:
    Nee, want ik geef mezelf kudo's en dan zien de mensen dat, shht.


    Dat doen heel veel mensen hoor, -ervaring-


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tragically schreef:
    Nou misschien beter van niet, want ja het is natuurlijk wél leuk om de mensen te bedanken die je een kudo hebben gegeven, maar ik denk dat er dan ook wel weer misbruik van wordt gemaakt. Zoals bv de mensen die ook een abo op je story hebben, maar geen kudo geven dat je daar achter aan gaat. Dat lijkt me dus ook weer het gevaar hier van.


    Hope goes lost but never dies.