• Niet echt een heel belangrijke en nuttige suggestie, maar ik zelf vond hem wel leuk!
    Net zoals je kunt zien, wie er een abo op je story heeft. Leek het mij misschien ook wel leuk, als je kon zien wie jou een kudo heeft gegeven?
    Zo kun je niet alleen zien wie jou trouw kudo's geeft maar ook diegene bedanken! (:

    Ik vind het wel een leuk idee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    lijkt me geinig


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ja, lijkt mij ook een leuk idee


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Zoiets noemt men privacy...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lawrence schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee!

    Nou misschien beter van niet, want ja het is natuurlijk wél leuk om de mensen te bedanken die je een kudo hebben gegeven, maar ik denk dat er dan ook wel weer misbruik van wordt gemaakt. Zoals bv de mensen die ook een abo op je story hebben, maar geen kudo geven dat je daar achter aan gaat. Dat lijkt me dus ook weer het gevaar hier van.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Nou misschien beter van niet, want ja het is natuurlijk wél leuk om de mensen te bedanken die je een kudo hebben gegeven, maar ik denk dat er dan ook wel weer misbruik van wordt gemaakt. Zoals bv de mensen die ook een abo op je story hebben, maar geen kudo geven dat je daar achter aan gaat. Dat lijkt me dus ook weer het gevaar hier van.


    Agree


    Opgeven is geen optie.

    Tragically schreef:
    Nou misschien beter van niet, want ja het is natuurlijk wél leuk om de mensen te bedanken die je een kudo hebben gegeven, maar ik denk dat er dan ook wel weer misbruik van wordt gemaakt. Zoals bv de mensen die ook een abo op je story hebben, maar geen kudo geven dat je daar achter aan gaat. Dat lijkt me dus ook weer het gevaar hier van.


    Hmm... Maar als dit ingevoerd zou worden, kun je toch ook als regel instellen, dat dit niet mag. En dat je anders een waarschuwing naar een mod kan sturen als dit wel gebeurd, lijkt mij? (Y: Net zoals met reclame wordt gedaan?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 21:18 ]

    dit is al een keer voorgesteld,
    en is afgewezen vanwege de privacy volgens mij. ;D
    nouja ik vind het eigenlijk geen goed idee.. ;$
    -woops verkeerde acc, ik ben jellanie. ;$

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 21:19 ]


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    Ik vind het altijd wel vervelend als ik niet kan zien wie me een kudo geeft. En het is toch belachelijk als je dan mensen gaat verwijten omdat ze er geen geven?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee, want ik geef mezelf kudo's en dan zien de mensen dat, shht.

    Ping schreef:
    Nee, want ik geef mezelf kudo's en dan zien de mensen dat, shht.

    Faal.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Goed idee!, had er zelf nog niet aan gedacht.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Faal.

    Tss, problem?
    Alsof iemand kijkt naar 1 kudo.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 21:37 ]

    Ping schreef:
    Nee, want ik geef mezelf kudo's en dan zien de mensen dat, shht.


    doe ik zelf ook hoor:P


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'