• Ik heb alles in een brief gezet die iedereen die meegaat krijgt
    Hier is de brief

    Hoi alle meeters
    Jullie hebben je aangemeld voor een meeting in Rotterdam. In deze brief vind je alle informatie die nodig is.
    Wanneer:9 April
    Reserve data: 10 april en 16 April
    Hoelaat: Rond half 11 op Rotterdam Centraal. Vanaf daar kunnen we naar de dierentuin lopen
    Hoe te herkennen?: Je kan mijn herkennen aan een zwarte rugzak met witte hartjes. Ik zal een Q op mijn hand zetten als extra teken. Het is slim al jullie dat ook doen
    Wat moet je meenemen?
    Eten
    Drinken
    Geld
    Mobiel
    Fototoestel misschien?
    Goed humeur
    Hoe laat klaar: We zullen tussen 4 en 5 weer op het station zijn. Vertrek je liever eerder even zeggen.
    Telefoonnummers:
    Het is handig als jullie je telefoonnummer geven
    De mijne is: 0631939957
    Als je vertraging hebt of niet meer kan even bellen of smssen
    Ik hoop jullie allemaal te zien

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 21:05 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kom niet; te ver weg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rickjuh schreef:
    Dames, een dierentuin en Rotterdam Centrum is hetzelfde. Waarom dan niet naar de dierentuin?


    De dierentuin moet je geld als intre betalen. En ik ben niet zo rijk (cat) En ik vind dierentuinen niet zo leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als we 5 deelnemers hebben prikken we een datum enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    We moeten een datum weten, vind ik. Dan pas weet ik het zeker.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ga binnenkort een datum prikken. Ik denk dat het na de meivakantie wordt omdat het dan warmer is en ik inde meivakantie weg ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    t lijkt me wel leuk (: eerst mn ouders overhalen x3
    zet mij maar bij mischien


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rickjuh schreef:
    Dames, een dierentuin en Rotterdam Centrum is hetzelfde. Waarom dan niet naar de dierentuin?
    -out-


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Wat vinden jullie van 4 april?
    In nederland is het an nationale staking dus kunnen we eht beter goed benutten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, als ik zou moeten kiezen, zou ik toch voor een andere dag van 4 april. Straks ben ik dan helemaal in Rotterdam terwijl de rest van mijn school gewoon naar de les gaat (krul) en als er een staking is, zal het dan niet enorm druk zijn overal?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow -> Defensive.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dag bekent


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rickjuh schreef:
    Dames, een dierentuin en Rotterdam Centrum is hetzelfde. Waarom dan niet naar de dierentuin?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Haha, ik weet nog niet zeker of ik wel ga staken, hoor. Straks besluit mijn school dat hij daar niet aan mee doet en ben ik de enige die niet in de les zit :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil jullie idee niet verpesten, maar goedkoop is de dierentuin niet: 19 euro en dan moet je er ook nog heen reizen. Gewoon in het centrum lijkt mij goedkoper?

    Wie wil er mee?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one