• Ik heb alles in een brief gezet die iedereen die meegaat krijgt
    Hier is de brief

    Hoi alle meeters
    Jullie hebben je aangemeld voor een meeting in Rotterdam. In deze brief vind je alle informatie die nodig is.
    Wanneer:9 April
    Reserve data: 10 april en 16 April
    Hoelaat: Rond half 11 op Rotterdam Centraal. Vanaf daar kunnen we naar de dierentuin lopen
    Hoe te herkennen?: Je kan mijn herkennen aan een zwarte rugzak met witte hartjes. Ik zal een Q op mijn hand zetten als extra teken. Het is slim al jullie dat ook doen
    Wat moet je meenemen?
    Eten
    Drinken
    Geld
    Mobiel
    Fototoestel misschien?
    Goed humeur
    Hoe laat klaar: We zullen tussen 4 en 5 weer op het station zijn. Vertrek je liever eerder even zeggen.
    Telefoonnummers:
    Het is handig als jullie je telefoonnummer geven
    De mijne is: 0631939957
    Als je vertraging hebt of niet meer kan even bellen of smssen
    Ik hoop jullie allemaal te zien

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 21:05 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wílde komen, maar als ik zie dat we een dierentuin gaan bezoeken, nee dankje. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wil graag komen, maar ik heb geen idee of ik toestemming krijg. Maar deze meeting komt wel bovenaan mijn wanted lijstje van meetings :9~ ik zou ook wel willen helpen met organiseren, maar ik weet dus niet zeker of ik kan x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Trouwens, ik ben 13.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ROSEISHOT schreef:
    Ik wílde komen, maar als ik zie dat we een dierentuin gaan bezoeken, nee dankje. :')

    De dierentuin? Nee bedankt, die ken ik op m'n duimpje inmiddels.


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    De dierentuin? Nee bedankt, die ken ik op m'n duimpje inmiddels.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat hebben jullie tegen de dierentuin? Wie houdt er nou niet van aapjes kijken. zie je gelijk je familie weer eens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    RueRue schreef:
    Wat hebben jullie tegen de dierentuin? Wie houdt er nou niet van aapjes kijken. zie je gelijk je familie weer eens

    Ik heb het niet zo op dierentuinen, de enige dierentuin die ik écht leuk en écht mooi vond was die in het zuiden van Spanje :Y)

    Ik houd juist van dierentuinen :9~ Zijn er nog maar drie mensen die komen? x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    We zoeken nog heel veel mensjes die mee willen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ROSEISHOT schreef:
    Ik wílde komen, maar als ik zie dat we een dierentuin gaan bezoeken, nee dankje. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    eigenlijk kan het juist gezellig worden in de dierentuin, ik bedoel, het is eens wat anders ? (:
    maarik kom waarschijnlijk niet, dus word het niet zo gezellig . ;$ -gayhand ;p

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 0:34 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik kom Misschien, ik ga eerst is vragen aan me ouders want ik woon in antwerpen en dan moeten ze mij ook gaan brengen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 10:58 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dames, een dierentuin en Rotterdam Centrum is hetzelfde. Waarom dan niet naar de dierentuin?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 10:57 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Maar wanneer is het dan en om hoe laat? en ik weet niet welke dierentuin, want ik woon in belgie -àà-, dus wil je het allemaal melden tegen me?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse