• Zat hij nou in Griffoendor?
    Volgens iemand is hij namelijk ingedeeld bij Griffoendor, maar ik heb het gecontroleerd op heel veel sites en nergens kan ik vinden of dat inderdaad zo is. Op de Harry Potter Wiki staat niets over zijn afdeling, dus nu weet ik het niet meer. Ik heb dit hard nodig voor mijn verhaal, kan iemand mij helpen?
    Square, vertel aub hoe je weet dat hij in Griffoendor zat


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ps. Draco ziet er later echt niet uit:S (zo'n oud opa)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Mensen, er zit ook een Potter in Slytherin, dat is al net zo erg (krul)
    Maar hij zit in Gryffindor ja :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    wooooww, waar staat dat JK rowling gezegd heeft dat ze hem in Gryffoendor plaatst?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hij zit in Slytherin.
    Net als Harry's zoon, Albus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wanneer heeft J.K Rowling bekend gemaakt dat Albus in Slytherin zit?


    =o= *yawn*

    Mutz schreef:
    Wanneer heeft J.K Rowling bekend gemaakt dat Albus in Slytherin zit?


    dat wil ik ook wel weten:O


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Volgensmij zit Albus Potter niet in Slytherin hoor, dat is naar mijn idee gewoon nooit bekend gemaakt, in mijn verhaal heb 'k dat gewoon gedaan omdat mij dat leuker leek, maargoed.

    Het is wel zo dat Scorpius Malfoy in Gryffindor zit, dat is bekend gemaakt door J.K Rowling in een interview. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had het ergens gevonden hij is ingedeeld bij griffoendor


    =

    House: Slytherin (possibly)

    denk ik? :3


    Destroy what destroys you.

    Hij moet bij Slytherin!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 maart 2011 - 13:07 ]


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Hij mag niet in Gryfoendooorr ><


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    O, ik was die iemand. Je had het me ook wel even kunnen vragen, hoor. (krul)
    En ik heb dat dus ooit gelezen in een interview met JK Rowling. Ik zal even voor je kijken of ik dat nog ergens kan opduikelen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt in Gryffindor? Ah, slecht. Malfoy's horen in Slytherin, PUNT UIT. We gaan nu niet ineens een 'goeie' Malfoy maken, want dat is niet leuheuk D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb het! Klik hierrrr!
    Het is een heel erg lang interview, van een chatsessie ofzo met Rowling. Ik weet niet of je het allemaal wilt lezen, maar daar stond ergens de vraag hoe het met Scorpius was gegaan volgens mij, en dan zegt ze dat hij in Griffoendor zit. En volgens mij idd ook dat Albus in Zwadderich terecht komt, nu die mensen me eraan herinneren. In ieder geval is dit volgens mij het bewijs dat je zocht. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hm , Scorpius is ook geen volwaardige Malfoy, hij heeft zelfs vrede met Halfbloods en zelfs mudbloods.Dus het idee dat hij in Griffondor zou zitten is niet al te gek

    Anyway , I think it's bullshit


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me