• Ik wou even zeggen dat ik me heeeeeeel erg erger aan een vriendin van mij, want ze praat constant over iets wat ze volgend jaar gaat doen en niet alleen tegen mij, maar overal en tegen iedereen. Ook op het internet enzo..


    Dus om het nuttig te houden en omdat ik er gewoon in geïnteresseerd ben; vertel mij één ding van een vriend(in) van jou waar jij je aan irriteert.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dat ze altijd boos wordt op mij als ik eens een keer niet wegmag en dat ze altijd afzegt op het laatste moment!!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik kan me soms ergeren aan een vriendin van me haar spraakgebrek. Soms irriteert het me dat ik de enige lijk te zijn die een gesprek opgang houdt.


    effort never betrays you

    Sommige "vrienden" zijn ook zwaar irritant en vervelend. Dat weet ik. Maar ik probeer ze tevreden te stellen, zo'n slecht mens ben ik ook weer niet xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat ze altijd aan maar één ding kan denken, en het daar de hele tijd over heeft, en dat alles dat er aan gerelateerd is ook geweldig is.

    Bij een andere vriendin irriteer ik me er aan dat ze maar niet inziet hoe slim, mooi en geweldig ze is. Maar daar kan ze natuurlijk ook niet echt iets aan doen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    helemaal niks (nerd)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik irriteer me aan al mijn vrienden, omdat zij niet zijn zoals mijn oude vriendengroep was. Ze zijn héél anders. Daar kunnen zij niks aan doen, maar ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat ze wel eens egoïstisch is. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze blijft om de kleinste kwaaltjes en één kuchje al thuis, altijd zo, maar ze stelt zich wel vaker aan daarom is ze mijn beste vriendin ook niet meer we zijn totaal uit elkaar gegroeid.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat ze zegt tegen mij dat ze iemand niet moet maar achter mijn rug gaat ze er toch mee om en komen ze zelfs beter overeen dan dat ik altijd dacht. (ik moet die persoon in kwestie echt niet!)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:51 ]

    Dat ze roddelt als iemand ziek is fzo !

    Een vriendin van mij heeft vooroordelen, en dat is ook rot =S


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat mijn oude groep het niet kan hebben dat ik nieuwe vrienden heb gemaakt. En nu dus niet altijd meer bij hen bem.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nevermind:Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 20:28 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ehm ff op n rijtje:

    ((dit zijn wel allemaal verschillende mensen))


    ~dat ze niet inziet dat ze geweldig is
    ~dat ze niet inziet dat ze nu wel écht mager begint te worden
    ~dat ze de laatste tijd zo f*cking gemeen doet, met momenten, alsof ze last heeft van persoonsdifferientiatie. sorry, ik kén haar problemen, en ik begrijp volledig dat ze het daar moeilijk mee heeft, maar voordien kon ze ook gewoon de hele tijd lief zijn, terwijl ze toen ook al die problemen had. of dat ze zeurt als iemand naar de leerlingenbegeleiding moet. wees blíj dat je niet moet, en als je per se wil gaan, ik denk niet dat ze wil meemaken wat dat ene meisje dan heeft meegemaakt; en ik weet nog niet alles van haar problemen.
    ~dat ze opheliac is. maar echt, soms gwn ziek opheliac.
    ~hoe ze nog stééds van haar ex houdt.

    maar voor de rest zijn het allemaal lieverdjes en kan ik niet zonder hen (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ze wordt snel boos


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.