• eerste schooldag na de vakantie.. nou dat begint gelijk goed ver*** sta ik in de pauze gewoon wat te drinken samen met mn vriendin hoor ik naast me allemaal gegiebel en weet ik veel, zegt er opeens zo'n domme kut: ''omg die naast je dan.'' en ja hoor ze hadden het over mij >.< van woede weet ik niet precies meer wat ze allemaal zeiden maar ik hoorde vampier emo kleding en weet ik veel. jeeeeemig aan sommige dingen kan ik toch ook niks doen? ik ben nou eenmaal een EMO ja ik vind dit toevallig leuk en dat ze dat emo noemen? sorry hoor voor dit zeikverhaal ik moest het gewoon ff kwijt ik baal hier zo van ik kwam jankend thuis. heeft één van jullie dit wel eens meegemaakt?

    edit: JENNIE IS HET ZAT EN GAAT VAN ZICH AFBIJTEN :P

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:02 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    als ze je nog een keer vampier noemen, zeg dan dat vampiers tenminste mooi zijn, wat je niet over afval kunt zeggen.

    of dat je haar anders gaat bijten :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja, maar dat is meer om mijn overtuiging in muzieksmaak...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    StillBored schreef:
    (...) waarom zou ik:P ja sorry ik ben mn oude zelf weer, en ik ga me dus NIET veranderen voor anderen :P

    Dan moet je niet zeuren over dat mensen je aanstaren en over je roddelen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Grizzly schreef:
    als ze je nog een keer vampier noemen, zeg dan dat vampiers tenminste mooi zijn, wat je niet over afval kunt zeggen.

    of dat je haar anders gaat bijten :Y)

    Geil


    No growth of the heart is ever a waste

    -knippert met oogleden-
    apart


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook een andere stijl, roze haar soms best wel veel zwarte makeup op. En ja, ik word ook uitgescholden voor Emo/scene. En van : Jezus zo loop je er toch niet bij o.o En dat soort dingen. Maar die mensen negeer ik gewoon, ik heb dikke schijt aan hun. En laatste tijd word het steeds minder ;D Omdat ik net doe alsof ze niet bestaan. :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Ze noemen me wel is rode ofso. Maar dan zeg ik gewoon wat terug. Ik haat die mensen,ik noem hun toch ook geen bruine ;o?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nja, als je een andere stijl hebt, moet je toch maar verwachten dat je altijd mensen hebt die je aan zullen staren. Daar heb je zelf immers voor gekozen.


    ars moriendi

    Nee, niet echt.
    Ik probeer het altijd te negeren, ik ben heel slecht in gemeen zijn.
    Behalve tengen mijn zusje ofzo =]
    veel suc6 ermee!
    Weetje, ik heb wel eens iets gehoord, dat een meisje uit mijn zus haar klas zei; 'Áls je het niet mooi vind, kyk je toch de andere kant op'!

    Ik weet hoe het is,
    Bij mij op school betalen ze iemand om mij te knuffelen.
    Zo irritant, Maarja ik negeer het vaak gewoon, dat stoppen ze er vaak mee, want dan vinden ze het niet leuk meer.
    Tip: Laat niet merken dat je niks durft terug te zeggen, want dan gaan ze alleen maar door. (:


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield