• Weet iemand hoe lang het duurt voordat die krengen eindelijk een keer dichtgroeien? Die van mij zijn namelijk echt scheef geschoten. Die ene zat veel te laag, waardoor ie lichtelijk naar de onderkant is uitgescheurd. Aan de andere kant valt het op zich wel mee, en die groeit nu wel redelijk dicht, maar die ander blijft gewoon open :/ Ik wil ze graag opnieuw -en goed- laten schieten als ze dichtgegroeid zijn.
    Ik heb nu al minstens 1 jaar geen oorbellen meer ingehad ;o

    Dus, weet iemand dat?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk niet dat ze nog dichtgroeien. Ik heb de mijne ook sinds ik 4 was of zo en toen op mijn tiende iets van drie jaar geen oorbellen meer gedragen. Daarna kon ik er gewoon moeiteloos een oorbel insteken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ehm, ik denk dat ze in de eerste 6 weken nog dichtgroeien, maar daarna niet meer.

    Avery schreef:
    (...)
    Ja vanaf dat ik 4 was ofzo ):
    Nja, ik heb nooit vaak oorbellen ingehad enzo. En volgens mij zit ik nogal laag met m'n minstens 1 jaar niet, ik denk dat het wel minstens 3 jaar zo is nu ik er zo eens over nadenk :Y)


    Ja, dan is het wel moeilijk, misschien de juwelier of ergens waar je de gaatjes hebt laten schieten informeren?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 17:35 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    dat duurt volgens mij heel lang.


    Even a white rose has a black shadow.

    Bij mij zijn ze opeens dichtgegroeid, maar soms groeien ze niet dicht


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vrees dat die niet meer dicht gaan. :X


    Let the Night embrace you

    Als je al die gaatjes hebt vanaf je vierde ben ik bang dat ze niet meer dichtgroeien. Nooit niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Maar die rechter is wel aan het dichtgroeien? Alleen die linker die zo verkeerd geschoten is niet.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:38 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    als je toevallig een wondje zou hebben rond je gaatje, zou het dichtgroeien. Die van mij zijn dichtgegroeid omdat mijn gaatjes niet tegen ijzer kunnen en ontstoken. Anders kan ik niet helpen.


    Olive

    Dan groeien ze niet meer dicht denk ik.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had ze een tijdje, maar nu zijn ze ook dicht. Had ze een maand, en droeg een maand oorbellen toen groeide ze weer dicht.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lockwood schreef:
    als je toevallig een wondje zou hebben rond je gaatje, zou het dichtgroeien. Die van mij zijn dichtgegroeid omdat mijn gaatjes niet tegen ijzer kunnen en ontstoken. Anders kan ik niet helpen.

    Ik kan ook niet tegen nikkel :'D Dus ik kan ook nikkel oorbellen kopen en daar alleen de linker van indoen, in de hoop dat het dichtgroeit doordat het ontsteekt?

    Oke, slecht idee XD

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:45 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avery schreef:
    (...)
    Ik kan ook niet tegen nikkel :'D Dus ik kan ook nikkel oorbellen kopen en daar alleen de linker van indoen, in de hoop dat het dichtgroeit doordat het ontsteekt?

    Oke, slecht idee XD


    Dat heb ik gedaan hoor ;'D Ik heb het enkele uren in mijn oor gedaan en toen begon het te ontsteken. Of je kunt ermee slapen. Als je toevallig vakantie hebt is dit perfect, na een week was de mijne dichtgegroeid.


    Olive

    Ik heb 5 jaar geen oorbellen ingehad en ze waren niet dicht gegroeid. Het spijt me maar ik heb geen hoop vaar je (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vraag het bij een piercingshop. Zij weten dat vast beter dan wij (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.