• Vandaag maakt het me geen ene fuck uit dat hij ook op Q zit, ik vertel het gewoon omdat ik het kwijt moet.
    Ik was dus van het weekend bij mijn vriend. We hebben nu bijna 2 jaar, en ik was bezig om een map te vinden in zijn warrige computer om een plaatje op te slaan. Kwam ik dus weer bij een map met foto's van zijn ex en hem. Maar die stond dus heel erg tussen allemaal mappen waar je eerst op moest klikken voordat je eindelijk daar kwam, op een totaal onlogische plek. Ik had hem al eerder op die foto's gewezen maar blijkbaar wilt hij ze houden.
    Maar dat is nog niet eens zo erg. Ik zocht wat muziek omdat ik muziek wilde luisteren, kom ik bij geluidjes die hij van zijn exh eeft opgenomen. ._.' Dus ik klikte er eentje aan, en vroeg aan hem: 'Waarom heb je die nog?' zegt hij: 'Oh, die vind ik schattig.' Maar daarnaast stond een ander soort geluidje, meer intiem -kuch- wist hij zogenaamd niet meer dat hij die had.
    Even serieus, volgens mij issie nog niet over zijn ex heen. Ze was echt een kutwijf in hun relatie en daarna ook nog. (*))(&*%$*&#


    Your make-up is terrible

    Sorenos schreef:
    Hmmm....

    *denk denk*

    Ergens denk ik dat je het beste daar niet te veel naar moet kijken, want hij is tenslotte al 2 jaar met jou. En denk dat jullie wel van mekaar houden. Maar het is wel raar om het zo tussen allerlei mappen te verbergen want dat houdt in dat hij wat te verbergen heeft.

    Ik denk dat je het beste met hem er over kan praten, mits hij niet gaat ontwijken. Denk dat het meer een fun-stuff voor hem is, waar hij verder niet zoveel waarde aan hecht, maar wel leuk vindt om nog een keer te bekijken of *kuch kuch* te beluisteren. Was het btw zijn eerste? Vaak zijn eersten toch ook iets specialer waardoor je eventueel stuff bewaart...

    Ik heb alles van mijn 1e ex verwijdert maar goed hehehe

    (...)

    je dumpt niet direct alles omdat het even tegen zit -_-" Ze hebben het al 2 jaar, dan ga ik er van uit dat ze al meer 'obstakels' hebben overwonnen, als je snapt wat ik er mee bedoel.

    You read my mind _O_

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar dat mag na 2,5 jaar wel eens hoor. Zo gevoelig zal het wel niet liggen aangezien ze hem erna nog allerlei dingen probeerde aan te maarja.
    Misschien heb je wel gelijk...

    Oké, na 2.5 jaar mag dat wel, maar ieder zijn eigen tempo?=) Eerlijk gezegd zou ik het ook niet leuk vinden maar het zal wel verdwijnen. ^^

    Of je moest zijn computer laten crashen en zorgen dat alle bestanden weg zijn :'D. Niet dus :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Til er niet zo aan.^^ Die ex s wl eventjes een deele van zijn leven geweest dus dat ligt wel wat gevoeliger waarschijnlijk.

    Het is niet omdat jij een ex "zomaar" kan vergeten dat hij dat ook in 1 2 3 doet.


    Niet dat ik het niet met je mee eens ben hoor, maar zulke dingen bewaar je dan in je herinneringen meestal, en niet dat je nog allerlei bestanden verstopt in je computer hebt zitten... Wel vergeet je ex natuurlijk niet zomaar.

    Weet dat dit niet helpt, maar vond dat ik het even moest zeggen...


    Ligt and Darkness are both very different..

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Oké, na 2.5 jaar mag dat wel, maar ieder zijn eigen tempo?=) Eerlijk gezegd zou ik het ook niet leuk vinden maar het zal wel verdwijnen. ^^

    Of je moest zijn computer laten crashen en zorgen dat alle bestanden weg zijn :'D. Niet dus :'D



    Hahaha, het staat op een externe harde schijf. Hij heeft ze dus toch al gewoon meegenomen naar zijn nieuwe computer, helaas.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Hahaha, het staat op een externe harde schijf. Hij heeft ze dus toch al gewoon meegenomen naar zijn nieuwe computer, helaas.


    hacken (krul), en (computer) dodelijke virussen plaatsen die de externe harde schijf ook besmet (krul)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    hacken (krul), en (computer) dodelijke virussen plaatsen die de externe harde schijf ook besmet (krul)


    Haha, das nou ook niet echt dé oplossing he. x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, das nou ook niet echt dé oplossing he. x'D


    nee omdat je waarschijnlijk niet kan hacken :Y) anders was het wel een oplossing hoor! (krul)

    (grapje!)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Klik op de knop 'Verwijderen' en roep dat je een spin wou meppen die op de muis zat :Y)

    Ik denk zelf, dat als het praten niet werkt, je nog maar 2 dingen kunt doen:
    1. Die bestanden zelf wissen
    2. Er gewoon mee leren leven.
    Of hij die bestanden nou bewaard in zijn computer of in zijn geheugen, veel verschil is er niet.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 13:55 ]

    Ik heb net tegen hem gezegt dat ik hem niet meer wilde zien, nooit meer. En ik hoef niet eens te huilen... Volgens mij ben ik gevoelloos geworden van al dat gezeur elke keer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb net tegen hem gezegt dat ik hem niet meer wilde zien, nooit meer. En ik hoef niet eens te huilen... Volgens mij ben ik gevoelloos geworden van al dat gezeur elke keer.

    Één simpele vraag:
    Sta je nogsteeds volledig achter de woorden die je daarstraks tegen hem hebt gezegt?

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Één simpele vraag:
    Sta je nogsteeds volledig achter de woorden die je daarstraks tegen hem hebt gezegt?


    Nou, natuurlijk wil ik hem niet nooit meer zien, maar het is wel beter voor me. Ik heb serieus nog nooit zo'n kutte relatie gehad, we hebben ondertussen meer slechte dan goede momenten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, natuurlijk wil ik hem niet nooit meer zien, maar het is wel beter voor me. Ik heb serieus nog nooit zo'n kutte relatie gehad, we hebben ondertussen meer slechte dan goede momenten.


    en misschien ook nog nooit zo'n lange? Er zijn soms gewoon up en down momenten he


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    en misschien ook nog nooit zo'n lange? Er zijn soms gewoon up en down momenten he


    Jawel, mijn vorige was 3 en een half jaar.


    Your make-up is terrible

    Als ik naar mezelf kijk... Ik heb ook nog heel lang foto's van mij en mijn ex gehad, zelfs terwijl ik al een nieuwe relatie had. Ik keek nooit naar die foto's, echt nooit. Maar het was meer een soort herinnering die ik levendig wilde houden, omdat hij echt heel speciaal voor mij was. Daarom heb ik die foto's bewaard.
    Ik snap best dat je ermee zit, maar ik denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Hij is al 2 jaar met jou, dat wil ook wel wat zeggen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, natuurlijk wil ik hem niet nooit meer zien, maar het is wel beter voor me. Ik heb serieus nog nooit zo'n kutte relatie gehad, we hebben ondertussen meer slechte dan goede momenten.

    Jij kent jullie relatie natuurlijk beter dan ik, ik vertrouw er op dat je hebt gedaan wat het beste voor je is.